لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به اولین برند پرفروش تلفن‌هوشمند در چین تبدیل شد

اپل به اولین برند پرفروش تلفن‌هوشمند در چین تبدیل شد

با وجود رقبای سرسخت، شرکت اپل موفق شده تا با کنار زدن برند VIVO پس از شش سال به اولین برند پرفروش تلفن هوشمند در چین تبدیل شود.

چین یکی از مهم‌ترین بازارهای تلفن هوشمند را نسبت به کشورهای دیگر دنیا دارد و از همین لحاظ یک منطقه استراتژیک تجاری برای تولید کنندگان محصولات هوشمند و الکترونیکی محسوب می‌شود. در این میان بسیاری از برند‌های داخلی چین نظیر Vivo، Oppo، شیائومی و هواوی درصد فروش محصولات بیشتری نسبت به رقبای خارجی دارند، با این حال شرکت اپل توانسته در اکتبر ۲۰۲۱ تمام این شرکت‌ها را کنار بزند و به یکی از مهم‌ترین فروشندگان تلفن هوشمند در کشور چین تبدیل شود.

این اولین بار پس از شش سال است که اپل توانسته رکورد تولید کنندگان داخلی در کشور چین را بزند. تا پیش از این اپل در دسامبر ۲۰۱۵ توانسته بود در صدر جدول تولیدکنندگان تلفن‌‌های هوشمند قرار گیرد.

میزان رشد فروش تلفن‌های هوشمند در کشور چین برای ماه اکتبر تنها ۲ درصد نسبت به ماه گذشته افزایش داشته است. با این حال شرکت اپل رشد قابل توجهی در بازار این کشور کرده است و در مدت زمانی کوتاه محصولات بیشتری را در بازار چین عرضه کرده است.

افزایش کیفیت آیفون‌های ۱۳ در کنار موفقیت اپل برای رقابت تنگاتنگ با شرکت‌های چینی باعث شده تا سطح فروش آیفون‌ها در بازار چین افزایش قابل توجهی داشته باشد.

در این میان Oppo از ژانویه ۲۰۲۱ در صدرجدول تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند بود که اپل توانسته این شرکت را کنار بزند و به موفقیتی بی‌بدیل دست پیدا کند.

گفتنی است که با وجود موفقیت قابل توجه اپل در چین، دولت این کشور به دلیل خارجی بودن اپل، مالیات زیادی برای فروش آیفون‌ها دریافت می‌کند. این در حالی است که اپل با تولید محصولات خود در چین سهم قابل توجهی در اشتغال‌زایی برای شهروندان این کشور دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420