لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه اپل نیوز پلاس رایگان در دوشنبه سایبری ۲۰۲۱

عرضه اپل نیوز پلاس رایگان در دوشنبه سایبری ۲۰۲۱

به مناسبت شروع دوشنبه سایبری ۲۰۲۱ در آمریکا، اپل نیوز پلاس یک دوره آزمایشی سه ماهه رایگان را به مشترکین جدید خود ارائه می‌کند.

سرویس اپل نیوز پلاس در وب‌سایت و توییتر خود اعلام کرده که به عنوان تخفیف روز دوشنبه سایبری در سال جاری میلادی، در نظر دارد به مشترکین جدید خود یک دوره آزمایشی سه ماهه رایگان این سرویس را ارائه کند.

این نسخه تخفیف‌دار به مشترکین جدید در مناطقی ارائه می‌شود که سرویس اپل نیوز پلاس در آنجا قابل دسترسی باشد و تا روز دوشنبه ۲۹ نوامبر( ۸ آذر) ادامه خواهد داشت. اپل تبلیغات مشابهی را در سال گذشته نیز انجام داده بود. لازم به ذکر است که بعد از اتمام دوره آزمایشی، اشتراک با قیمت 9.99 دلار در ماه به طور خودکار تمدید خواهد شد.

دوشنبه سایبری یک روز پرتخفیف همانند جمعه سیاه است که برای فروشگاه‌های آنلاین معرفی شده و توسط چندین فروشگاه اینترنتی در سال ۲۰۰۵ برای تشویق مردم به خرید آنلاین راه‌اندازی شد.

دوشنبه سایبری به عنوان دوشنبه بعد از روز شکرگزاری تعریف شده و یک روز پر از تخفیف برای محصولات و کالاها در فروشگاه‌های اینترنتی است.

خرده‌فروشان فروشگاه‌های آنلاین به منظور انبارگردانی و فروش بیشتر مثل بلک‌فرایدی، کالاهای خود را با تخفیف ارائه داده و مردم به راحتی از طریق وب‌سایت این فروشگاه‌ها، خرید خود را انجام می‌دهند.

طی چندین سال اخیر، فروش در دوشنبه سایبری به رقم بالایی رسیده و رکورد فروش آنلاین را در دنیا شکسته است. گفته شده جف بزوس مدیر فروشگاه اینترنی آمازون، از همین طریق توانسته به ثروت فراوانی برسد. همچنین در سال ۲۰۱۶، کنسول نینتندو سوئیچ، اسباب‌بازی، موبایل و تبلت از پرفروش‌ترین‌ کالاها بوده‌اند.

برخی تفاوت‌ها و برتری‌های دوشنبه سایبری با بلک‌فرایدی شامل مواردی می‌شود مثل، زمان کمتر برای سفارش و خرید، وجود فضای شادتر، حضور پررنگ فروشگاه‌های متنوع، فروش در کمتر از ۲۴ ساعت و نکته جالب‌تر اینکه مورد توجه و علاقه بسیاری از طرفداران و علاقمندان مد قرار گرفته است.

طی چند سال گذشته «سایبر ماندی» نزد مردم آمریکا بسیار مشهور و پرطرفدار شده و مردم با اشتیاق از فروش‌های استثنایی این روز استقبال می‌کنند. همین موضوع نیز باعث شده تا شرکت اپل سرویس مجازی اپل نیوز پلاس را با تخفیف ویژه آماده عرضه کند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373