لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ۱۳ همچنان ارزش خود را حفظ کرده است

آیفون ۱۳ همچنان ارزش خود را حفظ کرده است

بنابر تحقیقات وب‌سایت SellCell، با وجود اینکه دو ماه از عرضه آیفون ۱۳ می‌گذرد، ولی ارزش این مدل آیفون به طور بی‌سابقه‌ای حفظ شده است.

تحقیقات SellCell، بر مبنای جمع‌آوری اطلاعات حاصل از ۴۵ فروشگاه به دست آمده که نشان می‌دهد آیفون ۱۳ در میان سایر مدل‌های آیفون، در دو ماه اول بعد از عرضه، بیشترین ارزش را برای خود حفظ کرده است.

به طور کلی میانگین استهلاک ارزش آیفون ۱۳ تا دو ماه بعد از عرضه، ۲۵/۵ درصد بوده است؛ در حالی که در همین بازه زمانی، آیفون ۱۱ تا ۴۴/۶ درصد و آیفون ۱۲ تا ۴۱ درصد کاهش ارزش داشته است.

میانگین کاهش ارزش آیفون ۱۳ در ماه اول بعد از عرضه تا ۶ درصد بوده که تا انتهای ماه اول به ۲۴/۹ درصد و تا انتهای ماه دوم به ۲۵/۵ درصد رسیده است.

برخی از مدل‌های آیفون ۱۳ حتی با وجود افت اولیه بعد از عرضه، ارزش خود را بازیابی کرده‌اند. آیفون ۱۳ پرو مکس با یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی، ۱/۴ درصد ارزش خود را دوباره به دست آورده است، مدل‌های دارای ۵۱۲ گیگابایت، ۱/۷ درصد ارزش خود را بازیابی کرده‌اند و مدل‌های ۱۲۸ گیگابایت، ۱/۸ درصد از ارزش خود را به دست آورده‌اند.

آیفون ۱۳ پرو حتی عملکرد بهتری داشته است، مدل‌های با ۱۲۸ گیگابایت ۲ درصد از ارزش اولیه خود را به دست آورده‌اند و با ۲۵۶ گیگابایت ۴/۶ درصد ارزش اولیه خود را بازیابی کرده است.

آیفون ۱۳ مینی بیشترین استهلاک یا کاهش ارزش را داشته است، به طوری که با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌‌سازی، ۵ درصد و با ۲۵۶ گیگابایت ۷/۵درصد افت ارزش داشته است.

آیفون ۱۳ همچنان ارزش خود را حفظ کرده است

حفظ نرخ ارزش مدل‌های آیفون ۱۳ ممکن است به مواردی از جمله کمبود قطعات، توقف تولید و تاخیر در فروش مربوط باشد که موجب افزایش قیمت دستگاه‌های دست‌دوم می‌شود.

این وب‌سایت گفته تا وقتی که اپل بتواند تعادلی بین عرضه و تقاضای آیفون ۱۳ برقرار کند، تا انتهای سال ۲۰۲۱ ارزش بازیابی این دستگاه حتی بیشتر خواهد شد.

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420