لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جدید، باگ‌های بتلفیلد ۲۰۲۴ را برطرف می‌کند

آپدیت جدید، باگ‌های بتلفیلد ۲۰۲۴ را برطرف می‌کند

در حالی که بتلفیلد ۲۰۲۴ به قدری جذاب و قابل توجه بوده که ارزش این فرانچایز را به دوران اوج بتلفیلد ۳ بازگردانده است، اما این بازی همچنان با باگ‌ها و مشکلات تکنیکی فراوانی مواجه است.

در حال حاضر کمپانی DICE توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی با آپدیت‌های جدید خود باعث شده تا بازیکنان بتلفیلد ۲۰۲۴ مجبور به دست و پنجه نرم کردن با برخی از این مشکلات نباشند.

اخیرا در اکانت توییتر Battlefield Bulletin که توسط برخی از طرفداران این بازی اداره می‌شود، پستی منتشر شده که ادعا می‌کند شرکت DICE هم اکنون در حال برطرف کردن ۴ مورد از مشکلاتی است که بازیکنان بتلفیلد ۲۰۲۴ گزارش کرده‌اند.

این مشکلات شامل ایجاد Rubber banding هنگام اصابت موشک از یک جت یا هلیکوپتر به بازیکن است و دیگری زمانی اتفاق می‌افتد که بازیکنان در یک هلیکوپتر یا جت روی یک هدف، موشکی را قفل می‌کنند که موجب می‌شود آیکون‌های کنترلی اطراف، شفافیت خود را از دست داده و در فرایند دیدن زمین بازی اختلال ایجاد شود.

این پست به جزئیات مشکلات دیگر و زمان انتشار آپدیت‌ها اشاره نکرده است، همچنین در اکانت توییتر دیگری با عنوان Battlefield Direct Communication که معمولا پست‌های به‌روزرسانی شده را مرتبا منتشر می‌کند، به آپدیتی برای رفع باگ‌های این بازی اشاره نشده است.

با وجود اینکه بتلفیلد ۲۰۲۴ عرضه اولیه چندان دلچسبی نداشت و در همان ابتدای انتشارش با مشکلات و باگ‌های بزرگی مواجه بود، اما DICE و استودیوی  Ripple Effect با سرعت کمی در حال برطرف کردن باگ‌های این بازی هستند.

گفته شده یکی از پچ‌هایی که به زودی برای این بازی منتشر خواهد شد، مشکل مربوط به احیا نشدن بازیکنان و ایجاد تعادل در دو وسیله نقلیه بازی را حل می‌کند.

لازم به ذکر است که اصلاحات، خیلی دیر به دست بازیکنان می‌رسد. همچنین این بازی در استیم منتشر شده که بیشترین نمره منفی را به خود اختصاص داده و اکنون از ۴۴۰۰۰ بررسی که برای این بازی ارائه شده، ۳۳۰۰۰ نقد منفی بوده که بازیکنان به باگ‌ها و کمبودهای این بازی نسبت به عناوین گذشته اشاره کرده‌اند.

 

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420