لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل ممکن است آیفون تمام شیشه‌ای تولید کند

اپل ممکن است آیفون تمام شیشه‌ای تولید کند

جانی آیو بارها در مورد ایده آیفون تمام شیشه‌ای صحبت کرده‌ بود و حالا پتنت جدیدی از اپل منتشر شده که نشان می‌دهد این کمپانی در تلاش برای ساخت آیفون، اپل واچ، آیپد و مک تمام شیشه‌ای است.

در این پتنت، تصویری از یک آیفون، اپل واچ و کیس مک پرو نیز منتشر شده است که تمامی بخش‌های آن به صورت شیشه‌ای طراحی شده است. پتنت یاد شده اولین بار توسط وب‌سایت PatentlyApple منتشر شده که نشان دهنده تلاش شرکت اپل برای تولید و ساخت محصولات تمام شیشه‌ای و واقعیت بخشیدن به ایده‌ای قدیمی برای ساخت محصولاتی نوین است.

اپل در پتنت پیش‌رو توضیح داده که دستگاه های الکترونیکی از لحاظ هندسی یک مکعب مستطیل شش وجهی هستند که تمامی اجزای داخلی درون این مکعب قرار می‌گیرند. اپل اعلام کرده که مهم‌ترین چالش برای ساخت یک دستگاه تمام شیشه‌ای مربوط به ساخت دو پنل اصلی است و می‌توان با ساخت این دو بخش به صورت منحنی، چالش مربوط به چهار وجه دیگر را نیز برطرف کرد. اگر بخش‌های گوشه‌ای هر وجه دارای انحنای کره‌ای باشند، علاوه بر کنترل میزان انحنای دستگاه، می‌توان ضخامت آن را نیز به حد مطلوب پایین آورد.

اپل ممکن است آیفون تمام شیشه‌ای تولید کند

در به طور کلی اپل توضیح داده که آیفون تمام شیشه‌ای می‌تواند در بخش بالایی شامل یک نمایشگر دارای انحنا در گوشه‌ها باشد که آن را تاحدودی شبیه به سری اج تلفن‌های هوشمند گلکسی اس سامسونگ می‌کند. از طرف دیگر در بخش پشتی می‌توان یک پنل شیشه‌ای ضخیم‌تر که تمامی اجزای داخلی و سخت افزاری روی آن سوار هستند را نیز قرار داد تا یک دستگاه با تمامی ابعاد از جنس شیشه تشکیل شود.

اپل در بخشی از این پتنت همچنین توضیح داده که مصرف‌کنندگان مدرن بیشتر به ظاهر دستگاه توجه می‌کنند و از همین لحاظ طراحی ظاهری برای تلفن‌های هوشمند مدرن مناسب است. اپل همچنین اعلام کرده که دستگاه یاد شده فاقد پلاستیک و فلز در بدنه است و می‌تواند از مواد کاملا شفاف و شیشه‌های سرامیکی ضد خش ساخته شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373