لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تبلیغ فانتزی جدید اپل با همکاری میشل گوندری


شرکت اپل امروز طی همکاری با میشل گوندری، کارگردان سرشناس فرانسوی یک ویدیوی تبلیغاتی جدید را از سری Shot On iPhone منتشر کرده است.

این ویدیوی تبلیغاتی که با نام A Dozen Eggs «دوجین تخم‌مرغ» به طور کامل با دوربین آیفون برداشت شده است که نشان دهنده تصاویری فانتزی از یک سری تخم مرغ است. این ویدیوی تبلیغاتی راهکاری از طرف شرکت اپل است تا بتواند کیفیت ویژه تلفن‌های هوشمند آیفون را به رخ مخاطبین بکشاند.

در این ویدیو تصاویری ترکیبی به شکل رئال و پویانمایی را می‌بینیم به شکلی ویژه ظاهری غیرمعمول را همانند فیلم‌های سینمایی فانتزی به تصویر می‌کشاند. این ویدیوی تبلیغاتی بسیار کوتاه در حقیقت به همان سبک فیلم‌های سینمایی میشل گوندری ساخته شده است و یادآور آثار او است.

اپل تا پیش از این نیز ویدیو‌هایی ویژه برای تصویر کشاندن قدرت فیلم برداری تلفن‌های هوشمند آیفون را ساخته بود که در نوع خود بسیار شگفت‌اور بوده‌اند.

این ویدو نیز همانند دیگر تبلیغات ویدیویی اپل که به تازگی برای به تصویر کشاندن قدرت فیلم‌برداری و قابلیت‌ّهای سینمایی دوربین آیفون ۱۳ ساخته شده دارای پشت صحنه‌ای خاص است که طی آن میشل گوندری به همراه تیم فیلم‌برداری تحت نظارتش در  حال توضیح روند ساخت سکانس‌های مختلف این ویدیوی تبلیغاتی با استفاده از ترفند‌ّهای ویژه هستند.

اپل تا پیش از این نیز ویدیوی «جادوی سینما با آیفون» را منتشر کرده بود که طی آن روند ساخت یک فیلم کوتاه علمی تخیلی با استفاده از دوربین آیفون را به تصویر کشیده بود. شرکت اپل در تلاش است تا با استفاده از ایده‌های ویژه قابلیت‌های سینمایی به کار رفته در دروبین آیفون‌های جدید را به کاربران علاقه‌مند به فیلم‌سازی نشان دهد و از آن طریق توجه بیشتری از کاربران را به خود جلب کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420