لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

BOE بالاخره مجوز تولید نمایشگر آیفون را می‌گیرد؟

BOE بالاخره مجوز تولید نمایشگر آیفون را می‌گیرد؟

سال گذشته بود که شرکت اپل کارخانه چینی BOE را به خاطر تولید نمایشگرهای بی‌کیفیت از زنجیره تامین آیفون‌ها کنار گذاشت و حالا گزارش جدید حاکی از آن است که اپل به خاطر تحت فشار دادن ال‌جی درصدد عقد قرارداد همکاری با BOE است.

بر اساس گزارش وب سایت The Elec شرکت BOE در حال آماده‌سازی سه مورد از کارخانه‌های خود برای تولید نمایشگرهای OLED به کار رفته در تلفن‌های هوشمند شرکت اپل است. این موضوع به معنای آن است که شرکت اپل در سال ۲۰۲۳ برای تولید آیفون ۱۵ با BOE همکاری گسترده‌ای خواهد داشت.

البته اپل در حال حاضر نیز همکاری خاصی با شرکت BOE داشته و برخی از خط تولید نمایشگر آیفون ۱۲ و ۱۳ را به این کمپانی واگذار کرده است. در حال حاضر دو کارخانه تحت نظارت BEO در چین نمایشگرهای OLED آیفون را تولید می‌کنند که احتمالا سفارش‌ّهای شرکت اپل باعث می‌شود تا کارخانه سوم نیز به این مجموعه اضافه شود.

شرکت اپل در تلاش است تا تولید محصولاتش را از کارخانه‌های کره‌ای مستقل کند و همین موضوع باعث شد تا اپل در ابتدا ال‌جی را برای عدم وابستگی به سامسونگ و حالا BOE را برای حذف وابستگی به هر دو شرکت کره‌ای به کار گیرد تا همچنان بتواند به صورت مستقل در زمینه تولید محصولات خود عمل کند.

پیش بینی‌های اخیر حاکی از آن است که میزان تولید بسترهای نمایشگر OLED آیفون توسط BOE از ۹۶ هزار واحد در زمان کنونی به ۱۴۴ هزار واحد در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۲ میلادی برسد. علاوه بر این گزارش هایی منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت اپل در تلاش است تا تولید نمایشگرهای مورد نیاز برای آیفون‌های مبتنی بر تاچ آیدی در زیرنمایشگر را نیز به این کارخانه چینی واگذار کند که در صورت صحت داشتن این پیش‌بینی‌ها می‌توان گفت که شرکت BOE به زودی جایگاه ال‌جی را در زمینه تولید قطعات مورد نیاز آیفون‌ها خواهد گرفت. اپل در تلاش است تا ال‌جی را به یکی از تولیدکنندگان خورد قطعات مورد نیاز برای محصولات خود تبدیل کند که با توجه به این پیش‌بینی‌ها این رخ داد به زودی به حقیقت پیوند خواهد خورد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420