لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون مجهز به USB-C با قیمت ۸۶ هزار دلار در eBay فروخته شد

آیفون مجهز به USB-C با قیمت ۸۶ هزار دلار در eBay فروخته شد

آیفون مجهز به USB-C در مناقصه اول به قیمت ۱۰۰ هزار و ۱۰۰ دلار نزدیک شده بود، ولی به دلیل عملکرد نه چندان خوب مناقصه‌گر اول، با قیمت ۸۶ هزار دلار به مناقصه‌گر دوم فروخته شد.

یک مهندس رباتیک که  از نبود پورت USB-C در آیفون ناراضی ود، تصمیم گرفت آن را در گوشی خود تعبیه کرده و سپس توانست با قیمت عجیبی آن را بفروشد. آیفون مذکور که در فهرست وب‌سایت معروف eBay به قیمت ۸۵ هزار دلار رسیده بود، در فاصله کمی قیمت این آیفون به عددی شش رقمی تبدیل شد.

ماه گذشته Ken Pillonel، توانست پورت لایتنینگ آیفون X را با پورت  USB-C عوض کند. او گفت که در نهایت توانست اولین آیفون با پورت USB-C را در جهان تولید کند که از انتقال دیتا و شارژ برای دستگاه پشتیبانی می‌کند.

گام اول به کار انداختن بخش الکترونیکی دستگاه بود، سپس استفاده از مهندسی معکوس برای تشخیص کارایی کانکتور Apple C94 و ساختن برد مداری با یک پورت USB-C مادگی بود و بعد از تنظیم و تست نهایی، آن را داخل آیفون قرار داد.

این اولین آیفون مجهز به پورت USB-C در دنیا است و می‌تواند همچنان اولین و تنها‌ترین باقی بماند. در حالی که اپل این پورت را در مک بوک‌ها و آیپدها ارائه می‌کند، اما تا به حال آن را در آیفون تعبیه نکرده و ممکن است هرگز انجام ندهد.

پیلونل قبلا جزئیات زیادی منتشر نکرده، ولی یک ویدیو آموزشی  برای علاقمندان به صورت آنلاین قرار داده است.

در این ویدیو ۱۴ دقیقه‌ای جزئیاتی از تغییر کانکتور آیفون به اشتراک گذاشته شده، اما به نظر می رسد انجام آن بسیار پیچیده‌تر باشد.

در بخشی از این فرایند، باید تراشه Apple C94 اصلاح شود که بتوان آن را برای مدیریت برق ورودی به دستگاه و شناسایی کابل‌ها و اکسسوری‌های لایتنینگ تایید شده، استفاده کرد.

شرایطی که برای فروش این آیفون قید شده بود شامل این موارد است، آیفون بازیابی شده هرگز نباید به روزرسانی یا پاک شود، به عنوان تلفن برای موارد روزمره استفاده نشود و شخص خریدار نباید آن را باز کند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373