لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جادوی سینما با دوربین آیفون ۱۳ پرو

شرکت اپل به تازگی در یک کلیپ تبلیغاتی از دو فیلم‌ساز دعوت کرده تا یک فیلم علمی تخیلی را با استفاده از دوربین آیفون ۱۳ پرو بسازند. این ویدیو در مراجع رسمی شرکت منتشر شده است.

در این ویدیو، فیلم‌سازان شیوه‌ها و تکنیک‌های خود برای ثبت تصاویر مناسب برای فیلم‌های علمی تخیلی را با استفاده از دوربین آیفون پرو را توضیح می‌دهند. «دونگ هون جون» یکی از ایده‌پردازان و تصویربرداری است که تصاویر علمی تخیلی و ایده‌های خود برای ساخت یک کلیپ کوتاه علمی تخیلی را در این ویدیوی تبلیغات توضیح می‌دهد.

از طرف دیگر «جیمز ترونتون» نیز به عنوان یک هنرمند جلوه‌های بصری در این ویدیو تکنیک‌های مناسب و خاص را برای ساخت این کلیپ توضیح می‌دهد.

در این ویدیو، به جای استفاده از جلوه‌های ویژه کامپیوتری از جلو‌های بصری همراه با دوربین آیفون ۱۳ پرو استفاده شده است تا به شکل ویژه تصاویر قابل باور باشند. فیلم‌سازان در این ویدیو به طور کامل ایده‌ها و تکنیک‌های خود را برای فیلم برداری ویژه با استفاده از آیفون ۱۳ پرو و ساخت یک کلیپ علمی تخیلی ساده را شرح می‌دهند و از طرف دیگر بخش‌های جدیدی از نتیجه کار مشخص می‌شود. در نهایت کلیپی حیرت‌انگیز با استفاده از دوربین آیفون ۱۳ پرو به ثبت می‌رسد که در نوع خود بسیار جذاب و منحصر به فرد است.

اپل سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی مشخصات آیفون ۱۳ پرو به خصوص دوربین آن کرده است و در تلاش است تا با قدرتمند نشان دادن دوربین این تلفن هوشمند به شکلی ویژه قابلیت‌های آن را به تصویر بکشد. ارائه قابلیت سینماتیک مود در تمامی مدل‌های ۲۰۲۱ آیفون ۱۳ باعث شده تا شرکت اپل بتواند دوربین‌های کاملا حرفه‌ای برای علاقه‌مندان به فیلم سازی را آماده عرضه کند و بسیاری از کاربران با ذوق و استعداد را به خود جلب کند. انتشار این کلیپ نیز یکی از شیوه‌های تبلیغاتی شرکت اپل برای به تصویر کشیدن قدرت سخت افزاری آیفون ۱۳ پرو بوده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420