لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

 اپل، بیتس سولو پرو را از رده خارج کرد

 اپل، بیتس سولو پرو را از رده خارج کرد

اپل به تازگی هدفون‌های بیتس فیت پرو را عرضه کرده و از طرفی چند هدفون بیتس قدیمی از جمله بیتس سولو پرو ۲۵۰ دلاری، پاوربیتس ۱۵۰ دلاری و بیتس EP روی گوش با قیمت ۱۳۰ دلار را منسوخ کرد.

قبلا لیست هدفون‌های بیتس مثل بیتس سولو پرو در فروشگاه آنلاین اپل مشاهده می‌شد؛ اما اکنون تلاش برای مشاهده لینک این محصولات، هشداری با مضمون «این محصولات دیگر موجود نیستند» نشان داده می‌شود.

با توقف تولید پاور بیتس، بیتس سولو پرو و بیتس EP، اکنون خط تولید بیتس اپل شامل بیتس استودیو بادز، پاور بیتس پرو، بیتس پرو روی گوش، بیتس فلکس، بیتس استودیوی ۳، بیتس سولو۳، بیتس فیت پرو و بیتس Pill+ است و در وب‌سایت اپل قابل دسترسی هستند.

اپل کاهش قیمت موقتی را برای چند هدفون قدیمی شامل بیتس فلکس، بیتس استودیو بادز و پاوربیتس پرو معرفی کرد که با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ دلار قابل دسترسی هستند. بیتس فلکس که مقرون به‌صرفه‌ترین هدفون بیتس اپل است با قیمت ۵۰ دلار موجود شده و نسبت به قیمت قبلی آن یعنی ۷۰ دلار، دارای تخفیف ۲۰ دلاری شده است.

بیتس فلکس، هدفونی است که بین دو ایرباد با سیم به هم متصل شده و در رنگ‌های آبی، مشکی، زرد و خاکستری موجود بود. اپل ابتدا این محصول را با قیمت ۵۰ دلار در سال ۲۰۲۰ معرفی کرد، اما به دلیل افزایش هزینه قطعات، قیمت آن‌ها را در ماه سپتامبر افزایش داد؛ ولی اکنون به قیمت قبل بازگشته است.

همچنین اپل قیمت بیتس استودیو بادز که قبلا ۱۵۰ دلار بود را با ۲۰ دلار تخفیف، اکنون با قیمت ۱۳۰ دلار به فروش می‌رساند. اپل این محصول را در ژوئن ۲۰۲۱ معرفی کرده و اولین هدفون برند بیتس با طراحی بی‌سیم بوده که با ایرپاد مستقیما رقابت می‌کند.

اپل به تازگی از بیتس فیت پرو رونمایی کرد که نسل دوم هدفون‌های بی‌سیم با حذف نویز فعال است، با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه شده  و در حال حاضر تخفیف شامل آن نمی‌شود.

گفتنی است که بزرگترین تخفیف شامل پاور بیتس پرو با قیمت ۲۵۰ دلار شده است که با تخفیف ۵۰ دلاری، با قیمت ۲۰۰ دلار موجود است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت