Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
DisplayMate: نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس بهترین در میان گوشی‌های هوشمند است 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

DisplayMate: نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس بهترین در میان گوشی‌های هوشمند است

DisplayMate: نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس بهترین در میان گوشی‌های هوشمند است

DisplayMate به تازگی نتیجه بررسی خود از آیفون‌های جدید را منتشر کرده و طی آن اعلام کرده که نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس بهترین صفحه نمایش در میان تلفن‌های هوشمند است.

این موسسه سطح A+ را برای این نمایشگر انتخاب کرده که از لحاظ بازدهی و کیفیت در بالاترین سطح در میان تمامی پنل‌های صفحه نمایش که تا به امروز در تلفن‌های هوشمند استفاده شده قرار گرفته است. گفتنی است که این موسسه تا پیش از این نیز سطح A+ را برای ۱۲ تلفن هوشمند دیگر انتخاب کرده بود.

DisplayMate اعلام کرده که نمایشگر آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس از نوع Super Retina XDR هستند که مجهز به فناوری ProMotion شده است. فناوری پروموشن یک فناوری ویژه و انحصاری از طرف شرکت اپل است که باعث می‌شود تا کاربران بتوانند محتوای با کیفیت تا ۱۲۰ هرتز را به صورت دینامیک مشاهده کنند. این فناوری در کنار انعطاف‌پذیری بالا باعث می‌شود تا دستگاه در کنار امکان پخش محتوا بصری به صورت نرم‌تر امکان مدیریت بهتر مصرف باتری را نیز داشته باشد و کاربران محدودیت‌های خاص مربوط به مصرف زیاد باتری را نداشته باشند.

در این میان نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس دارای بالاترین سطح از روشنایی در میان پنل‌های صفحه نمایش به کار رفته در میان تلفن‌های هوشمند دارد که باعث می‌شود تا در تمامی شرایط بتوان از آن به بهترین شکل استفاده کرد. روشنایی این نمایشگر ۱۲۰۰ نیت است که امکان مشاهده محتوای HDR را نیز برای کاربران خود فراهم می‌کند.

نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس همچنین دارای دقت بسیار بالا در نمایش رنگ‌ها، کمترین میزان رفلکت و بالاترین نرخ کنتراست است که همگی این موارد باعث بهبود روند استفاده و کاربری از آیفون جدید می‌شود.

با توجه به این موضوع می‌توان گفت که اپل با تولید آیفون ۱۳ پرو مکس بهترین امکانات ممکن را در میان تمامی تلفن‌های هوشمند عرضه شده تا سال ۲۰۲۱ را به کاربران خود ارائه داده است و هیچ محدودیتی را برای کار با یک تلفن هوشمند قدرتمند و ویژه در نظر نگرفته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420