Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
اپل قابلیت Do Not Disturb را از آی او اس ۱۵ حذف کرد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل قابلیت Do Not Disturb را از آی او اس ۱۵ حذف کرد

اپل قابلیت Do Not Disturb را از آی او اس ۱۵ حذف کرد

پس از عرضه آی او اس ۱۵ مشخص شده که شرکت اپل قابلیت  Do Not Disturb را حذف و گزینه Focus Mode را در در این سیستم عامل جایگزین کرده است. این قابلیت  به کاربران امکان می‌دهد تا تماس‌ها و اعلان‌های ورودی را تنظیم و شخصی‌سازی کنند.

کاربر می‌تواند از این حالت جدید امکان مشاهده هشدارها و اپلیکیشن‌ها را در موقعیت‌هایی مثل خانه، هنگام کار، خواب یا تمرین و غیره انتخاب و مدیریت کند.

قابلیت Do Not Disturb در آی او اس 14 تنظیماتی داشت که به کاربر امکان می‌داد تا هشدارها و تماس‌های ورودی را در هر زمان یا تنها وقتی که گوشی قفل شده، خاموش کند.هنگامی که کاربر قفل آیفون خود را باز کرده و از آن استفاده می‌کرد، می‌توانست با روشن کردن قابلیت Do Not Disturb، همه تماس‌ها و هشدارها را دریافت کند.

کاربرانی که گزینه Do Not Disturb را تمام روز در گوشی خود فعال می‌کردند، اگر آیفون قفل و خاموش شود، هنگام استفاده مجدد هیچ هشداری را از دست نمی‌دادند.

برخی کاربران شبکه اجتماعی Reddit گفته‌اند که ازاین قابلیت رضایت داشته‌اند، ولی به نظر می‌رسد که در آی او اس 15 این گزینه حذف شده و کاربران نمی‌توانند بعد از باز شدن قفل آیفون خود، هشدارهای ورودی را مشاهده کنند. آن‌ها استفاده نکردن از این قابلیت را آزاردهنده عنوان کرده‌اند.

در حالت فوکوس هیچ تنظیمات معادلی برای فعال‌سازی امکانات مشابه وجود ندارد، حالت فوکوس تجربه همه یا هیچ یک از قابلیت‌ها است. در این حالت هشدارها یا دریافت می‌شوند یا در همه شرایط خاموش می‌شوند.

بسیاری از کاربران در شبکه اجتماعی ردیت از این تغییر اعلام نارضایتی کرده‌اند‌ و امیدوارند اپل با یک به‌روزرسانی در آی او اس 15، قابلیت مشابهی را دوباره معرفی کند.

وضعیت Do Not Disturb در آیفون موجب می‌شود که در صورت قفل یا خاموش بودن دستگاه، تماس‌های ورودی، صفحه نمایش دستگاه را روشن نکند و در نتیجه باتری دستگاه انرژی بیشتری مصرف نخواهد کرد.

قابلیت حالت فوکوس به منظور ایجاد تمرکز بیشتر برای کاربران طراحی شده و حالت پیشرفته Do Not Disturb است. این قابلیت به کاربر اجازه شخصی‌سازی می‌دهد،  به عنوان مثال کاربر می‌تواند حتی با وجود سایلنت بودن گوشی، تماس‌ها را از سوی برخی مخاطبین و هشدارهایی از طرف برخی اپلیکیشن‌ها دریافت کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420