Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
دانلود والپیپیر آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو و آیپد مینی ۶ 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود والپیپیر آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو و آیپد مینی ۶

دانلود والپیپیر آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو و آیپد مینی ۶

محصولات جدید شرکت اپل به تازگی آماده عرضه شده‌اند و حالا کاربران می‌توانند اقدام به دانلود والپیپیرهای آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو و آیپد مینی ۶ را دانلود کنند.

اپل برای هر رنگ آیفون ۱۳ پرو امسال چهار والپیپیر انحصاری را درست کرده که شامل رنگ‌های طلایی، آبی، ارغوانی و سبز می‌شوند. علاوه بر این، آیفون ۱۳ دارای پنج والپیپر اختصاصی است که برای رنگ‌های مختلف این تلفن هوشمند طراحی شده است. آیپد مینی ۶ نیز چهار واپیپر دارد که عبارت مینی به شکلی ویژه و خاص روی پس زمینه تیره طراحی شده است.

این والپیپرها به صورت پیشفرض در زمان باز کردن دستگاه‌های جدید روی‌ آن‌ها تنظیم شده‌اند با این حال کاربران می‌توانند هر یک از این والپیپرها را بسته به سلیقه خود روی دستگاه‌های دیگر نیز دانلود و آن‌ها را تنظیم کنند.

دانلود والپیپیر آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو و آیپد مینی ۶

در صورت تمایل به دانلود والپیپر آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو کاربران می‌توانند به آلبوم Google Photos برای والپیپیر آیفون در نظر گرفته شده مراجعه کرده و اقدام به دانلود و تنظیم هر یک از آن‌ها کنند. در این آلبوم تمامی والپیپرهایی که شرکت اپل از زمان عرضه اولین آیفون و آیپد عرضه کرده با کیفیت بالا قرار گرفته‌اند و تمامی آن‌ها با نهایت کیفیت ممکن که در زمان ساخت این محصولات وجود داشته آماده عرضه هستند.

برای دانلود والپیپر آیفون ۱۳ کافی است به آلبوم یاد شده رفته، تصویر مورد نظر را انتخاب کرده و پس از تپ کردن روی آن گزینه Download را بزنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن امکان دسترسی به این والپیپرها را داشته باشید. پس از انجام این کار والپیپر یاد شده از طریق بخش Photos قابل دسترسی خواهد بود و کاربران می‌توانند آن را روی دستگاه‌های خود تنظیم کنند.

گفتنی است که در این مجموعه والپیپیرهای دیگر نسخه‌های مختلف سیستم عامل iOS و iPADOS نیز قرار دارد که می‌توان آن‌ها را برای هر دستگاهی که می‌خواهید تنظیم کنید.

 

دانلود والپیپیر آیفون ۱۳

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420