Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
فناوری mmWave 5G در آیفون 13 همچنان به آمریکا محدود است 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فناوری mmWave 5G در آیفون 13 همچنان به آمریکا محدود است

فناوری mmWave 5G در آیفون 13 همچنان به آمریکا محدود است

علیرغم شایعات فراوانی که نشان می‌داد فناوری mmWave 5G در مدل‌های آیفون 13 در کشورهای بیشتری پشتیبانی خواهد شد، به نظر می‌رسد همانند آیفون‌های مدل 12,  این فناوری فقط در آیفون‌های 13 عرضه شده در آمریکا با پارت نامبر LL/A قابل دسترسی خواهند بود.

روز سه شنبه 14 سپتامبر برابر با 23 شهریور 1400, اپل از مدل‌های آیفون جدید  خود رونمایی کرد و یکی از موارد مهم و قابل ملاحظه، موضوع پشتیبانی از فناوری mmWave 5G در مد‌ل‌های آیفون 13 بود.

صفحه ساپورت اپل تایید کرده که باند mmWave 5G توسط مدل‌های آیفون 13 و 13 پرو موجود در آمریکا پشتیبانی خواهد شد. همچنین در صفحه محصولات اپل برای آیفون 13 و 13 پرو در وب‌سایت اپل مخصوص آمریکا, دستگاه‌هایی با یک پنجره آنتن mmWave 5G نشان داده شده و برای سایر کشورها چنین موردی مشاهده نشده است.

این در حالی است که تا پیش از این مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل پیش بینی کرده بود که مدل‌های آیفون 13 از این فناوری در کشورهایی مثل کانادا, ژاپن, استرالیا  و برخی کشورهای اروپایی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین  TrendForce شرکت تحقیقاتی تایوانی پیش بینی کرده بود که آیفون‌های جدید با  این فناوری در کشورهای بیشتری قابل دسترسی باشند.

mmWave 5G مجموعه‌ای از فرکانس‌های 5G است که با ارائه سرعت‌های فوق سریع در مسافت‌های کوتاه, آن را برای مناطق شهری متراکم مناسب می‌کند.

در مقایسه, sub-6GHz  از mmWave کندتر بوده و سیگنال‌ها به دلیل برد بیشتر, برای مناطق روستایی و حومه شهرها مناسب هستند. همه چهار مدل آیفون 13 از sub-6GHz  در خارج از ایالات متحده پشتیبانی می‌کنند و شبکه‌های sub-6GHz  در کشورهایی که 5G را راه‌اندازی کرده‌اند, رایجتر هستند.

بنابر گفته اپل مدل‌های آیفون 13 از باندهای 5G بیشتری پشتیبانی می‌کنند, در نتیجه دستگاه‌ها از پوشش 5G بیشتری در سراسر جهان برخوردار خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420