لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیلمبرداری ویدیو 4K ProRes محدود به آیفون ۱۳ پرو ۲۵۶ گیگابایت به بالا است

فیلمبرداری ویدیو 4K ProRes  محدود به آیفون ۱۳ پرو ۲۵۶ گیگابایت به بالا است

آیفون 13 پرو جدید از قابلیت فیلمبرداری 4K ProRes پشتیبانی می کند, اما برای ضبط ویدیو با کیفیت بالا, نیاز به آیفون 13 پرو یا پرو مکس با حداقل حافظه 256 گیگابایت هست.

روز سه شنبه 23 شهریور 1400, اپل به طور رسمی مدل‌های آیفون 13 را رونمایی کرد و قابلیتهای مثل پشتیبانی از فرمت ویدیویی ProRes در دوربین آیفون 13 پرو را معرفی کرد. اپل در جریان کنفرانس دیشب حرفی از محدودیت‌های این قابلیت به میان نیاورد.

اما حالا در صفحه مشخصات فنی اپل برای دستگاه‌های جدید و بیانیه مطبوعاتی مدل جدید آیفون 13 پرو, اپل اشاره کرده کاربرانی که آیفون 13 پرو یا پرو مکس با 128 گیگابایت حافظه دارند برای ضبط ویدیو 1080p ProRes با 30 فریم در ثانیه محدود خواهند بود.

برای ضبط ویدیو 4K  با 30 فریم در ثانیه فضای ذخیره‌سازی بیش از 256, 512 یا یک ترابایت مورد نیاز هست. همچنین برای انجام یک فیلمبرداری حرفه ای, دسترسی به proRes codec و True Colors و فشرده سازی کمتر بسیار کاربردی هستند.

با پشتیبانی از  این قابلیت, کاربران آیفون 13 پرو و پرومکس می‌توانند ویدیوهائی با کیفیت حرفه‌ای در دستگاه خود ضبط و ویرایش کرده و به اشتراک بگذارند.

لازم به ذکر است که قابلیت پشتیبانی از ProRes  همزمان با عرضه آیفون 13 پرو قابل دسترسی نخواهد بود, ولی همراه با انتشار آپدیت آی او اس 15 این ویژگی موجود خواهد شد.

سایر قابیلت‌هایی که در کنار ProRes در آیفون 13 پرو و پرو مکس ارائه خواهند شد شامل لنزهای واید بهبود یافته, لنزهای Wide Angle و تله فوتو همراه با عملکرد بهتر در نور کم, قابلیت ماکرو, حالت شب, فیلمبرداری سینمایی برای انتقال عمق میدان و سبک‌های عکاسی برای تقویت تصاویر است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420