لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری ۷ با افزایش سایز نمایشگر همراه با روکش مقاوم‌تر رونمایی شد

اپل واچ سری ۷ با افزایش سایز نمایشگر همراه با روکش مقاوم‌تر رونمایی شد

شرکت اپل در جریان کنفرانس Califonia Streaming از اپل واچ سری ۷ به عنوان نماینده جدید خود در دنیای ساعت‌های هوشمند رونمایی کرد.

اپل واچ سری ۷ به لطف افزایش سایز نمایشگر مجهز به دو سایز ۴۱ و ۴۵ میلی متری شده است و بدون تغییر در ابعاد نسبت به سری‌های گذشته نمایشگر آن تا حدودی در امتداد لبه‌ها افزایش داشته است.

اپل واچ سری ۷ سخت‌ترین و مقاوم‌ترین ساعت هوشمندی است که تاکنون اپل ساخته است. این محصول مجهز به روکش کریستالی بسیار سخت شده است و کاربران از این پس می‌توانند در محیط‌های سخت‌تر و پرخطرتر نیز این ساعت هوشمند را مورد استفاده قرار دهند.

افزایش سایز اپل واچ سری ۷ باعث شده تا این محصول تغییراتی ویژه در رابط کاربری داشته باشد و از این پس رابط کاربری سیستم عامل واچ او اس مجهز به یک کیبورد تمام صفحه برای تایپ کردن شده است.

هر چند که از لحاظ ظاهری این ساعت هوشمند بهبود‌هایی را در خود دیده، اما شرکت اپل قابلیت‌های ردیابی سلامتی ویژه‌ای را نسبت به سال گذشته در آن اضافه نکرده است و به جای آن روی بهبود عمر باتری و عملکرد آن در طول یک روز کامل تمرکز کرده است. اپل اعلام کرده که از این پس باتری اپل واچ نسل ۷ می‌تواند به صورت کامل برای یک روز دوام داشته باشد و دیگر کاربر بدون شارژر را در یک روز رها نخواهد کرد.

اپل تصمیم دارد تا این محصول را به زودی آماده عرضه کند. هرچند که شرکت اپل تاریخ دقیقی را برای عرضه این محصول به بازار مشخص نکرده، اما اعلام کرده که فرایند فروش آ‌ن‌ها را در پاییز آغاز خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420