لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جمع‌بندی شایعات لحظه آخری کنفرانس آیفون ۲۰۲۱

جمع‌بندی شایعات لحظه آخری کنفرانس آیفون ۲۰۲۱

تا چند ساعت دیگر شرکت اپل کنفرانس Califonia Streaming را برگزار می‌کند و طی آن احتمالا از نسل جدید محصولاتی نظیر آیفون، اپل واچ و ایرپاد رونمایی می‌کند. در ادامه این مطلب شایعات لحظه آخری کنفرانس آیفون ۲۰۲۱ و دیگر محصولات احتمالی که قرار است در جریان این رویداد معرفی شوند را بررسی خواهیم کرد.

 

شایعات لحظه آخری آیفون ۲۰۲۱

در طول دو هفته گذشته مجموعه زیادی از شایعات در مورد آیفون ۱۳ منتشر شده است. هر چند که هنوز نام آیفون ۱۳ تایید نشده است، اما برخی از شایعات نشان از آن دارند که این محصول با همان سایزبندی سابق که اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی مورد استفاده قرار داده بود برای تولید این محصولات جدید بهره برده است.

تصویری که پیج رسمی برند spigen در اینستاگرام منتشر کرده نشان از عدم نام‌گذاری آیفون‌های جدید با پسوند ۱۳ دارد. در این تصویر نام iPhone 6.1” 2021 دیده شده است که احتمال نام‌گذاری این تلفن‌های هوشمند با عنوان آیفون ۲۰۲۱ را افزایش داده است. در صورت صحیح بودن این شایعات اپل احتمالا نام‌گذاری متفاوتی را امسال برای تلفن‌های هوشمند خود در نظر گرفته است.

با توجه به این شایعات نامگذاری آیفون‌های جدید با این عنوان خواهد بود:

  • آیفون ۵.۴ اینچ ۲۰۲۱
  • آیفون ۶.۱ اینچ ۲۰۲۱
  • آیفون ۶.۱ اینچ ۲۰۲۱ پرو
  • آیفون ۶.۱ اینچ ۲۰۲۱ پرو مکس

 

علاوه بر این، تصویری از مجموعه‌ای از قاب‌های آیفون از جنس سیلیکون و چرم جدید نیز منتشر شده است که نشان از آن دارند که شرکت اپل نام این تلفن‌های هوشمند را با عنوان آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی، پرو و پرومکس رونمایی میکند. شرکت انتشار دهنده تصاویر مربوط به قاب‌ها ادعا کرده که شرکت اپل احتمالا این محصولات را با چنیش متفاوت دوربین طراحی و تولید می‌کند.

جمع‌بندی شایعات لحظه آخری کنفرانس آیفون ۲۰۲۱

تعبیه تراشه M1 در آیفون‌های پرو نیز یکی دیگر از شایعاتی است که به تازگی منتشر شده و می‌تواند به حقیقت بپیوندد. در صورت صحت داشتن این موضوع شرکت اپل در تلاش است تا نسخه‌های جدید آیفون‌های پرو را به صورت بهینه‌تر و به شکلی کاربردی تر آماده رونمایی و عرضه به بازار کند. این شایعه‌ها از زمان انتشار تصویر دعوتنامه شرکت اپل افزایش یافتند که طی آن، شرکت اپل از والپیپیر منظره‌ای شبیه به macOS Catalina در پشت لوگوی خودش استفاده کرد و احتمال این را به مخاطبین داد که آیفون ۲۰۲۱ مجهز به قدرتی مشابه با کامپیوترهای مک خواهد بود.

مینگ چی کو نیز روز گذشته طی یک گزارش جدید اعلام کرد که شرکت اپل تصمیم دارد تا گزینه ۶۴ گیگابایت را از مجموعه تلفن‌های هوشمند جدید خود حذف کند و به جای آن گزینه ۵۱۲ گیگابایت را در مدل‌های میان رده و گزینه ۱ ترابایت را در مدل‌های پرو اضافه کند.

بر این اساس آیفون ۲۰۲۱ با سایز ۶.۱ و ۵.۴ اینچ دارای ظرفیت‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت خواهند بود و آیفون ۲۰۲۱ با سایز ۶.۱ و ۶.۷ اینچ مجهز به ظرفیت‌های ۱۲۸،۲۵۶، ۵۱۲ و ۱ ترابایت خواهند بود.

قابلیت عکاسی نجومی نیز یکی دیگر از شایعاتی است که شرکت اپل احتمالا در زمان رونمایی از آیفون ۲۰۲۱ از آن برای افزایش توجه مخاطبین استفاده خواهد کرد. اپل امسال احتمالا توجه بیشتری روی دوربین آیفون‌ها خواهد کرد و از این پس تصویربرداری پرتره را نیز در کنار عکاسی پرتره به کاربران ارائه خواهد داد.

از دیگر شایعات منتشر شده می‌توان به افزایش ظرفیت باتری و طول عمر بیشتر آن اشاره کرد. اپل در سال ۲۰۲۰ میلادی ظرفیت باتری را تا حدودی کاهش داده بود که با وجود کاهش مصرف پردازنده پنج نانومتری، همچنان مطلوب کاربران نبود، اپل امسال تصمیم دارد تا ظرفیت باتری آیفون ۲۰۲۱ را افزایش دهد.

نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، تعبیه بدنه مقاوم اثر انگشت و ارتباط ماهواره‌ای مبتنی بر تراشه X60 برای برقراری تماس‌های اضطراری نیز از جمله دیگر شایعاتی هستند که در مورد آیفون ۲۰۲۱ مطرح شده‌اند.

شایعات لحظه آخری اپل واچ سری ۷

بر اساس شایعات منتشر شده در مورد اپل واچ سری ۷ این ساعت‌های هوشمند قرار است مجهز به سایزهای ۴۱ و ۴۵ میلی متری شوند. این ساعت‌های هوشمند قرار است به صورت بهینه‌تر محتوای تصویری را آماده انتشار کنند.

اپل واچ سری ‌7 به دلیل برخی مشکلات، با تاخیر تولید خواهد شد

اپل احتمالا تصمیم دارد تا در طراحی اپل واچ سری ۷ به طور کامل یک روش متفاوت را جایگزین کند که باعث تخت شدن لبه‌های ساعت هوشمند و افزایش اندازه نمایشگر بدون تغییر در ابعاد کامل دستگاه‌ خواهد شد.

اپل واچ سری ۷ احتمالا مجهز به باتری با ظرفیت بالاتر خواهد بود و برای رسیدن به این هدف برخی از قطعات را به صورت فشرده‌تر طراحی و تولید کرده است.

گزارش‌های منتشر شده نشان از آن دارند که اپل واچ سری ۷ احتمالا قرار است با کمی تاخیر نسبت به آیفون‌ها آماده عرضه در برخی از نقاط دنیا شوند. با این حال اپل عرضه کلی این محصول را از همان روز عرضه آیفون ۲۰۲۱ آغاز خواهد کرد، اما در برخی از نقاط دنیا این محصول ناموجود خواهد بود.

شایعات لحظه آخری ایرپاد ۳

اپل احتمالا در جریان این رویداد از ایرپاد ۳ نیز رونمایی میکند. ایرپاد ۳ قرار است از نظر ظاهری مجهز به همان زبان طراحی ایرپاد پرو استفاده کند، اما در این محصول روکش‌های سیلیکونی و قابلیت حذف نویز اکتیو از بین خواهند رفت.

تاریخ رونمایی از ایرپاد ۳ در کنفرانس California Streaming خواهد داد

مینگ چی کو یک روز مانده به کنفرانس اعلام کرد که شرکت اپل تصمیم دارد تا قیمت ایرپاد ۳ را روی ۱۹۹ دلار آماده عرضه به بازار کند. با توجه به این موضوع می‌توان پیش‌بینی کرد که شرکت اپل این محصول را به عنوان یک نسخه پیشرفته‌تر از ایرپاد نسل ۱ و ۲ آماده عرضه کند.

تماشای کنفرانس آیفون ۲۰۲۱

عزیزان و علاقه‌مندان به کنفرانس اپل می‌توانند این رویداد را همراه با گزارش فارسی از طریق پیج اینستاگرام اپل ان آی سی مشاهده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373