لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخ رونمایی از ایرپاد ۳ در کنفرانس California Streaming خواهد داد

تاریخ رونمایی از ایرپاد ۳ در کنفرانس California Streaming خواهد داد

تاریخ رونمایی از ایرپاد ۳ بارها توسط تحلیلگران مختلف پیش‌بینی شده و حالا مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات شرکت اپل اعلام کرده که فرایند رونمایی از ایرپاد ۳ در جریان کنفرانس California Streaming رخ خواهد داد.

ایرپاد ۳ احتمالا ظاهری شبیه به ایرپاد پرو دارد و اپل تغییراتی ویژه در طراحی آن انجام داده است. با این حال اطلاعات فاش شده نشان از آن دارد که شرکت اپل تصمیم دارد تا در طراحی این ایرپاد جدید روکش‌های سیلیکونی تعبیه شده در ایرپاد پرو را حذف کند و قابلیت حذف نویز اکتیو را نیز ارائه ندهد.

در صورت صحت داشتن ادعای مینگ چی کو، اپل ممکن است این محصول را با قیمت ۱۹۹ دلار آماده عرضه کند که نشان از افزایش قیمت این محصول نسبت به نسل‌های پیشین دارد. اپل ایرپاد نسل ۲ را با همان قیمت نسل اول که در سال ۲۰۱۷ آماده عرضه شده بود آماده فروش کرد و هیچ افزایش قیمتی برای محصول پایه و اولیه آن اعمال نکرده بود. اما حالا مینگ چی کو پیش بینی افزایش ۴۰ دلاری نسل سوم ایرپاد را مطرح کرده است.

با توجه به این موضوع در جریان کنفرانس پاییز ۲۰۲۱ شرکت اپل علاوه بر رونمایی از نسل جدید آیفون که احتمالا آیفون پرو نام دارد، اقدام به رونمایی از ایرپاد ۳ نیز خواهد کرد.

البته مینگ چی کو تا پیش از این نیز تایید کرده بود که شرکت اپل تصمیم به استفاده طولانی مدت از زبان طراحی به کار گرفته شده در ایرپاد پرو دارد و قرار است این طراحی را در ایرپاد نسل ۳ و احتمالا نسل بعدی آن نیز مورد استفاده قرار دهد. شرکت اپل فردا سه شنبه اقدام به برگزاری کنفرانس ویژه خود برای رونمایی از محصولات جدید می‌کند. این محصولات جدید احتمالا شامل آیفون، اپل واچ سری جدید و ایرپاد خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420