لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مینگ چی کو: آپشن ۶۴ گیگ از آیفون ۱۳ حذف خواهد شد

مینگ چی کو: آپشن ۶۴ گیگ از آیفون ۱۳ حذف خواهد شد

مینگ چی کو تنها یک روز مانده به برگزاری رویداد California Streaming یک پیش بینی جدید را منتشر کرده است که نشان از حذف آپشن ۶۴ گیگ از آیفون ۱۳ دارد.

در این پیش بینی مینگ چی کو اعلام کرده که اپل چهار مدل آیفون را در جریان کنفرانس ۲۰۲۱ خود رونمایی می‌کند که هیچ یک از آن‌ها گزینه ۶۴ گیگابایت در آن‌ها وجود ندارد. اپل آیفون‌های جدید خود را در گزینه‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت به حساب می‌آید. همچنین مینگ چی کو اعلام کرده که نسخه‌های پرو و پرو مکس قرار است مجهز به نسخه ۱ ترابایت نیز باشند.

در حقیقت شرکت اپل برای نسخه‌های پرو و پرو مکس چهار آپشن ظرفیت را در نظر خواهد گرفت و از این پس امکان ذخیره سازی بیشتر را برای کاربران نیز در نظر خواهد گرفت.

شرکت اپل در تلاش است تا با ارائه امکان ذخیره سازی بیشتر امکانات بهتری را برای کاربران خود ایجاد کند. در این میان شرکت اپل سال گذشته گزینه ۵۱۲ گیگابایت را برای خود در نظر گرفت. اما حالا این شرکت تصمیم گرفته تا در تولید آیفون‌های جدید گزینه ۱ ترابایت را نیز آماده عرضه کند. با این حال این موضوع باعث شده تا گزینه ۶۴ گیگابایت از طراحی تلفن‌های هوشمند جدید شرکت اپل حذف شود.

تا پیش از این و مشخصا در اکتبر سال ۲۰۲۰ میلادی شرکت اپل اقدام به رونمایی از آیفون ۱۲ با گزینه‌های ذخیره‌سازی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ کرده بود، اما حالا به نظر می رسد که گزینه‌های ذخیره‌سازی تا حدودی نسبت به گذشته تغییر خواهد کرد و شرکت اپل امکانات بهتری را در زمینه ذخیره‌سازی فراهم خواهد کرد. گفتنی است که این موضوع احتمالا باعث افزایش قیمت نهایی این تلفن‌های هوشمند خواهد شد. البته که برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که شرکت اپل اقدامی برای افزایش قیمت آیفون‌ها نخواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420