لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یکپارچه شدن کار پلی در دسته بندی ابزار بی ام و i4

یکپارچه شدن کار پلی در دسته بندی ابزار بی ام و i4

تبلیغاتی که اخیرا از شرکت BMW پخش شده نشان می‌دهد که کارپلی در ماشین الکتریکی پرچمدار بی ام و i4، به صورت یکپارچه و کامل راه‌اندازی شده است.

این شرکت خودروسازی آلمانی سیستم پخش کار پلی را در بی ام و i4 به عنوان یک ابزار یکپارچه و کامل توصیف کرده که مجهز به دو نمایشگر منحنی و یک نمایشگر مقابل داشبورد است، به طوری که هر سه نمایشگر می‌توانند همزمان اطلاعاتی از کار پلی را نمایش دهند.

سیستم هوشمند پخش اتومبیل جدید بی ام و با عنوان iDrive 8 از کار پلی به صورت بی سیم پشتیبانی می‌کند، همچنین می‌تواند به طور پی در پی اپل مپز را در نمایشگر مقابل داشبورد به همراه جهت‌های مختلف نمایش ‌دهد.

انعطاف پذیری بالای iDrive 8 در بی ام و نسل جدید استفاده آسان‌ و مناسبتر اپلیکیشن‌های شخص ثالث را میسر کرده است، همچنین این مدل بی ام و علاوه بر  کار پلی به سیستم هوشمند گوگل با عنوان Android Auto نیز مجهز شده است.

نمایشگر بزرگ و ابزارهای کنترلی در کنار اپلیکیشن‌های موجود در منو سیستم را به وضوح نمایش می‌دهد، ضمن اینکه اپلیکیشن‌های محبوب کاربران، از طریق منو اصلی یا نوار ابزار آسان و به سرعت راه اندازی می‌شوند.

افزایش یکپارچگی عملکرد اپلیکیشن در صفحه نمایش اطلاعات و بی ام و منجر به انتقال کامل در سرتاسر گروه بندی نمایشگر می‌شود.

اکنون سرویس‌های پخش موسیقی و اپلیکیشن‌های ارتباطی با iDrive 8 بی ام و یکپارچه شده‌اند که به عنوان منابع اولیه در منو اصلی نمایش داده شده و مشتریان را قادر به استفاده کامل از عملکرد اپلیکیشن‌ها می‌کند.

با وجود اینکه بسیاری از وسایل نقلیه اخیر مجهز به اپل کار پلی دارای اطلاعات محدود جهت یابی پی در پی بوده که از اپل مپز نمایشگر راننده تغذیه می‌کنند، اما ادغام کامل اپل مپز به داخل دسته بندی ابزار، کار جدیدی به شمار می‌آید. بی ام و i4 قرار است اواخر امسال در اروپا و تابستان 2022 در ایالات متحده عرضه شود.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420