لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اینترنت ماهواره ای ایفون ۱۳ فقط در برخی از پارت نامبرها عرضه می‌شود

اینترنت ماهواره ای ایفون ۱۳ فقط در برخی از پارت نامبرها عرضه می‌شود

اینترنت ماهواره ای ایفون ۱۳ هفته گذشته به عنوان یکی از شایعات مهم در مورد محصولات جدید معرفی شده اپل در سپتامبر ۲۰۲۱ منتشر شد. حالا یک گزارش جدید، این شایعه را تایید کرده و در عین حال اطلاعات تکمیلی ویژه‌ای نظیر محدود بودن عرضه آن در کشورهای مختلف را مطرح کرده است.

شایعه اینترنت ماهواره ای ایفون ۱۳ اولین بار توسط مینگ چی کو مطرح شده بود، اما حالا مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ در آپدیت جدید بخش Power On این خبرگزاری که به انتشار اخبار حوزه فناوری می‌پردازد، اعلام کرده که این فناوری قرار است تنها برای برخی از کشورها عرضه شود. این موضوع به معنای اینترنت ماهواره ای ایفون ۱۳ قرار است تنها برای برخی از پارت نامبرها آماده عرضه شود.

مارک گورمن همچنین اعلام کرده که این قابلیت برای دسترسی کامل به اینترنت بدون سیم کارت و شبکه تلفن همراه در آیفون‌ها ارائه نمی‌شود، بلکه شرکت اپل تصمیم دارد تا با ارائه این قابلیت به کاربران امکان دسترسی به تماس‌های اضطراری در شرایط‌های خاص را ارائه دهد. زمانی که کاربران به اینترنت یا تماس تلفنی دسترسی نداشته باشند، در برخی مناطق و پارت نامبرهای آیفون ۱۳ کاربران می‌توانند اقدام به استفاده از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای کرده و از آن طریق تماس‌های اضطراری را برقرار کنند.

گفتنی است که این قابلیت تنها قرار است برای برخی از مناطق که پوشش ارتباط ماهواره‌ای در آن‌ها وجود دارد آماده عرضه شود و تمامی کاربران امکان دسترسی به این قابلیت را در کشورهای مختلف نخواهند داشت.

مارک گورمن اعلام کرده که ارائه اینترنت ماهواره ای ایفون ۱۳ مهم‌ترین تفاوت پارت نامبرهای مختلف این تلفن هوشمند خواهد بود و شرکت اپل تفاوت‌های دیگری را در پارت نامبرهای این تلفن هوشمند ایجاد نخواهد کرد و تمامی کاربران امکان دسترسی به این قابلیت را خواهند داشت.

بسیاری از تحلیلگران از جمله گورمن بر این باور هستند که اپل فناوری mmwave برای ارتباط 5G را که در آیفون ۱۲ محدود به پارت نامبر آمریکا LL/A بود را به صورت عمومی آماده عرضه به تمامی پارت نامبرها در آیفون ۱۳ خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373