لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخ خرید اپل واچ سری ۷ مشخص، اما تعداد فروش آن محدود است!

تاریخ خرید اپل واچ سری ۷ مشخص، اما تعداد فروش آن محدود است!

تاریخ خرید اپل واچ سری ۷ تقریبا طی شایعات مختلف مشخص شده است، اما حالا یک گزارش تحلیلی منتشر شده در خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده که تعداد فروش این محصول در فاز اول بسیار محدود است.

مارک گورمن تحلیلگر خبرگزار بلومبرگ در گزارش جدید اعلام کرده که شرکت اپل تاریخ خرید اپل واچ سری ۷ برای کاربران را همزمان با آغاز عرضه آیفون ۱۳ آغاز خواهد کرد. اما این شرکت در فاز اولیه محدودیت زیادی در زمینه تولید انبوه این محصول خواهد داشت و همین موضوع در نهایت باعث خواهد شد تا برخی از کاربران در برخی از نقاط دنیا به این محصول دسترسی نداشته باشند.

گورمن تاکید کرده که شرکت اپل تا جای ممکن از تاخیر در عرضه اپل واچ سری ۷ خودداری می‌کند و در تلاش است تا این محصول را همزمان با آیفون ۱۳ و طبق جدول زمان‌بندی از پیش تعیین شده آماده عرضه به بازار کند. این تحلیلگر با توجه به اطلاعاتی دریافتی از یکی از همکارانش اعلام کرده که شرکت اپل با محدودیت خاصی در زمینه تولید انبوه نمایشگرهای اپل واچ سری ۷ مواجه شده است. همین موضوع در نهایت می‌تواند منجر به تاخیر در عرضه و فروش این محصول شود و کاربران امکان دریافت و خرید آن را در برخی از نقاط سراسر جهان نداشته باشند.

گورمن البته تاکید کرده که این موضوع اولین باری نیست که برای عرضه و فروش یکی از ساعت‌های هوشمند شرکت اپل رخ می‌دهد. تا پیش از این و مشخصا در سال ۲۰۱۵ نیز شرکت اپل به دلیل محدودیت در تولید انبوه اپل واچ سری ۲ با محدودیت و در نهایت تاخیر در عرضه این محصول در برخی از نقاط جهان مواجه شده بود.

تاریخ خرید اپل واچ سری ۷ هنوز از طرف شرکت اپل مشخص نشده است و کاربران نمی‌دانند که این محصول را باید چه زمانی دریافت کنند. با این حال اطلاعات و مشخصات فنی این محصولات به صورت شایعه به صورت عمومی منتشر شده است و مشخص شده که این محصول جدید قرار است در دو سایز ۴۱ و ۴۵ میلی متری آماده عرضه به بازار شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420