لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شش شایعه از مشخصات آیفون ۱۳ که اهمیت بیشتری دارند

شش شایعه از مشخصات آیفون ۱۳ که اهمیت بیشتری دارند

آیفون ۱۳ یا آنچه در حال حاضر با عنوان آیفون ۱۳ نیز شناخته می‌شود، احتمالا نسل جدید تلفن‌های هوشمندی است که شرکت اپل قرار است در سال ۲۰۲۱ آماده رونمایی و عرضه کند. در این میان شایعات مختلفی در مورد مشخصات آیفون ۱۳ منتشر شده است که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

اضافه شدن مشکی مات و برنز به رنگ‌بندی و مشخصات آیفون ۱۳

اضافه شدن مشکی مات و برنز به رنگ‌بندی و مشخصات آیفون ۱۳
رنگ مشکی مات و برنز احتمالا در آیفون ۱۳ پرو مکس عرضه می‌شود.

یکی از مهم‌ترین و قابل اعتماد‌ترین شایعاتی که اخیرا منتشر شده این است که مشکی مات و برنز به رنگ‌بندی و مشخصات آیفون ۱۳ اضافه خواهد شد. این شایعه ادعا می‌کند که اپل امسال در تولید نسخه پرو و پرو مکس آیفون‌ها یک مشکی تاریک‌تر را در کنار رنگی تیره‌تر از طلایی و مشابه با برونز را مورد استفاده قرار خواهد داد.

این شایعه که توسط Max Weinbach گرداننده کانال یوتیوبی Everything apple pro منتشر شده، همچنین اعلام کرده که برنز قرار است جایگزین رنگ طلایی شود. البته این تحلیلگر ادعایی در مورد قابل اطمینان بودن منابع خبری خود نکرده و صرفا اعلام کرده که به اطلاعات منتشر شده توسط آن‌ها اعتماد دارد.

روکش فولاد ضدزنگ بدون حفظ اثر انگشت در اطراف ۱۳

یکی از مهم‌ترین و آزاردهنده‌ترین مشخصه‌های آیفون ۱۲ در سال ۲۰۲۰ روکش فولاد ضدزنگ اطراف آن بود که به طور کامل اثر انگشت روی آن باقی می‌ماند و این موضوع باعث دل‌زدگی بسیاری از کاربران می‌شد. اما حالا مشخص شده است که شرکت اپل احتمالا در تلاش است تا با استفاده از روش‌های نوین و ویژه تصمیم به جلوگیری از این موضوع دارد. بر اساس گزارش منتشر شده از یکی از منابع خبری، فولاد ضدزنگ قرار گرفته در بخش‌های کناری آیفون ۱۳ پرو مکس قرار است از فولاد ضد زنگ اولئوفوبیک استفاده کنتد که این موضوع باعث یکنواختی ویژه بدنه این تلفن هوشمند می‌شود.

میکروفن‌های باکیفیت‌تر برای ضبط ویدیو و مکالمه

میکروفن‌های تعبیه شده در‌ آیفون ۱۳ احتمالا مجهز به کیفیت بهتری هستند، این موضوع باعث می‌شود تا کیفیت ضبط صدا در زمان ثبت ویدیو با دوربین و تماس‌های صوتی و تصویری افزایش پیدا کند. این شایعه نیز توسط Max Weinbach منتشر شده است که نشان دهنده آن است که شرکت اپل به بهبود کیفیت صدای دریافتی در تلفن‌ هوشمن جدید خود امیدوار است و ان را یکی از راهکارهای جذب مشتری می‌داند.

مگنت‌های قوی‌تر برای ارتباط مگ سیف

اپل در سال ۲۰۲۰ فناوری جدید مگ سیف را رونمایی و معرفی کرد. یکی از چالش‌های کاربران قدرت مگنت‌های تعبیه شده در این فناوری بوده است و حالا به نظر می‌رسد که شرکت اپل در تولید مگ سیف آیفون جدید خود تصمیم به استفاده از مگنت‌هایی قدرتمندتر برای اتصال دستگاه‌های ارتباطی بیشتر است.

تعبیه سنسور لیدار برای تمامی مدیرهای آیفون ۱۳

یکی از چالش‌هایی که شرکت اپل احتمالا در ساخت آیفون ۱۳ خود به کار می‌برد احتمالا مربوط به پشتیبانی از سنسور لیدار یا لایدار است که به استفاده از آن می‌توان تصاویر ویژه‌تری را در زمان زمان عکاسی یا فیلم برداری به ثبت رساند. در این میان به نظر می‌رسد که کیفیت و برد صدابرداری این تلفن هوشمند افزایش خواهد داشت.

نام آیفون ۱۳ یا آیفون ۱۲ اس

بسیاری از تحلیلگران تا به امروز به نام آیفون ۱۳ برای اشاره به تلفن هوشمند معرفی شده از طرف اپل در سال ۲۰۲۱ معرفی کرده‌اند. با این

حال برخی از تحلیلگران دیگر نام آیفون ۱۲ اس را برای اشاره به این تلفن هوشمند پیشنهاد می‌دهند. این تحلیلگران ادعا می‌کنند که تغییرات اعمالی اپل برای آیفون جدید در سال ۲۰۲۱ در سطح قرار گرفتن یک عدد جدید نیست، با این حال نام آیفون ۱۳ در تصویری از برچسب‌های مربوطه به جعبه آیفون‌ها نیز دیده شده که همچنان این دست از تحلیلگران این موضوع را تایید نمی‌کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373