لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فراخوان اپل برای تعمیر رایگان آیفون ۱۲ که مشکل صدا دارند

فراخوان اپل برای تعمیر رایگان آیفون ۱۲ که مشکل صدا دارند

شرکت اپل به تازگی یک فراخوان در مورد تعمیر رایگان آیفون ۱۲ منتشر کرده است و طی آن از کاربران این تلفن‌های هوشمند درخواست کرده تا در صورت بروز هرگونه مشکل در مورد خرابی صدا به این شرکت مراجعه کنند.

اپل اعلام کرده که برخی از آیفون‌های ۱۲ دارای مشکل صدا هستند. این محصولات در بازه اکتبر ۲۰۲۰ تا آوریل ۲۰۲۱ تولید شده‌اند و اپل پس از این بازه زمانی مشکل موجود در این محصولات را برطرف کرده است. این شرکت تاکید کرده که تنها تعداد کمی از تلفن‌های هوشمند یاد شده با این مشکل مواجه هستند و در صورت بروز مشکل خرابی صدا و عدم پخش صدا در این تلفن‌های هوشمند کاربران اقدام به ارائه دستگاه خود به نزدیک‌ترین مرکز ارائه دهنده خدمات Apple Care کنند.

اپل اعلام کرده که برای بازه‌ای مشخص خدمات تعمیر رایگان آیفون ۱۲ با مشکل صدا را ارائه می‌دهد، اپل اعلام کرده که این خدمات تا دو سال پس از خرید و فعال سازی آیفون ۱۲ ارائه می‌شود و پس از آن خدمات تعمیر را ارائه نمیدهد. ارائه این خدمات در حالی اعلام شده که اپل تاکیید کرده که درباره این خرابی خدمات تعویض کلی تلفن‌های هوشمند را انجام نمی‌دهد و صرفا اقدام به برطرف کردن مشکلات یاد شده از طریق ارائه خدمات تعمیر رایگان آیفون ۱۲ می‌کند.

گفتنی است که کاربران ایرانی و کشورهایی که اپل به صورت رسمی خدماتی را در آن‌ها ارائه نمی‌دهد باید دستگاه خود را به نزدیک‌ترین مرکز ارائه‌دهنده خدمات Apple Care در خارج از کشور ارائه دهند. لازم به ذکر است که نزدیک‌ترین مرکز ارائه‌دهنده این خدمات اپل استور شهر دبی برای کاربران ایرانی است.

همچنین باید در نظر داشت که شرکت اپل تنها در صورتی خدمات تعمیر رایگان آیفون ۱۲ را ارائه می‌دهد که دستگاه مشخصا مشکل صدا را به دلیل خرابی ناشی از ساخت داشته باشد و در غیر این صورت درخواست تعمیر را رد می‌کند.

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که اپل تا دو هفته دیگر از آیفون‌های جدید خود رونمایی می‌کند. اپل معمولا در هفته دو سپتامبر آیفون‌های جدید را رونمایی می‌کند. برخی تحلیلگران آیفون امسال را آیفون ۱۲ اس و برخی دیگر آن را آیفون ۱۳ اعلام کرده‌اند با این حال شرکت اپل هنوز به صورت رسمی این موضوع را تایید نکرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420