لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد پرو 2024 با نمایشگر OLED

آیپد پرو 2024 با نمایشگر OLED

اپل در سیاست بلند مدت تولید محصولات خود از نوعی برون سپاری استفاده می کند تا هم از فناوری های روز به بهترین نحو بهره ببرد و هم با سرعت بیشتری به اهداف خود در زمینه توسعه محصولات دست یابد از این رو آیپد پرو 2024 با نمایشگر OLED را روش برونسپاری تولید خواهد کرد.

در همین راستا تولید سخت افزار صفحه نمایش آیپدهای نسل جدید 2024 را به شرکت های LG Display و سامسونگ سپرده است و این امر به دلیل استفاده از نسل جدید نمایشگرهای OLED در آیپدهای نسل جدید و داشتن فناوری ویژه برای تولید صفحه نمایش با کیفیت بسیار بالا توسط این دو شرکت می باشد.نمایشگرهای OLED با فناوری بسیار ویژه TFT (ترانزیستور فیلم نازک) تولید می شوند به طوری که نحوه نوردهی تمامی پیکسل های نمایشگر را در هر طیف رنگی و شدت تابش نور با دقت بسیار بالای می تواند کنترل کند.

آیپد پرو 2024 با نمایشگر OLED

بر مبنای گزارش خبرگزاری کره ای The Elec هر دو شرکت همکاری کننده در زمینه تولید نمایشگرهای OLED در هفته های اخیر شروع به تولید پنل های TFT نموده اند و تا هفته های آغازی ماه مارس تولید نمایشگرها را تکمیل می کنند.
این زمان بندی در تولید کاملا منطبق بر سایر گزارش های ارائه شده توسط مینگ چی کو، تحلیلگر اپل و GSMArena می باشد که بر مبنای آنها تولیدانبوه آیپد های 2024 در هفته های پایانی ماه مارس عملیاتی می شود تا در ماه آوریل عرضه انواع آیپدهای ایر و پرو از طریق فروشگاه ها ممکن شود.
برخی گزارش ها از زمان بندی بیشتر برای تولید خبر می دهند و پیشبینی آنها برای عرضه آیپدهای نسل جدید برای ماه ژوئن 2024 می باشد.

شایعات دیگر درباره آیپد پرو 2024 با نمایشگر OLED

همچنین گزارش هایی که توسط The Else و بلومبرگ منتشر شده نشان می دهد که آیپد پرو های 2024 در دو سایز 11 و احتمالا 13 اینچ تولید خواهد شد و حجم تولید اپل برای آیپدهای نسل جدید در حدود 8 تا 10 میلیون دستگاه در سال جاری پیش بینی شده است.اپل معمولا پیش سفارش ها را طی یک یا دو هفته پس از تولید آغاز می کند و سپس هفته بعد تحویل دستگاه ها به مشتریان را آغاز می کند.
صفحه نمایش های OLED که در سال 2023 برای اولین بار در آیفون سری 15 و اپل واچ سری 9 مورد استفاده قرار گرفت، این بار با ابعادی بزرگتر و با کیفیتی بهتر در آیپدهای 2024 به کار گرفته می شود تا رنگ هایی با عمق و زنده تر از نمایشگرهای قبلی را در اختیار کاربران حرفه ای و گرافیست ها قرار دهد.
علاوه بر نمایشگرهای جدید، انتظار می رود مدل های آیپد پروهم از آخرین پردازندهM3 اپل که سال گذشته در مدل های جدید مک بوک پرو به کار رفته بود، بهره ببرند.
پردازنده M3 براساس دارای لیتوگرافی ۳ نانومتری ساخته شده است و قطعا بهبود گرافیکی قابل توجهی را نسبت به پردازنده M2 می توان از این دستگاه انتظار داشت.
با توجه به نوع و فناوری به کار رفته در نمایشگر و پردازنده قیمت نهایی آیپدهای پرو بین 1500 تا 2000 دلار پیش بینی می شود.
همچنین گفته می شود که اپل در حال انتشار یک لوازم جانبی مجیک کیبورد بازطراحی شده برای این دستگاه ها است، زیرا صفحه نمایش ها کمی بزرگ تر خواهند بود و خود تبلت ها می توانند کمی نازک تر باشند.
براب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:
OLED iPad Pro Displays Now in Production, Devices to Ship in April

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420