لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شایعات درباره آیپد پرو 2024

شایعات درباره آیپد پرو 2024

اپل در ماه های ابتدایی سال 2024 به احتمال زیاد آیپد پرو نسل جدید خود را بعد از بیش از یک سال انتظار رونمایی خواهد کرد و شایعات درباره آیپد پرو 2024 بسیار داغ است و بحث ها و گمانه زنی های بسیاری درباره نسل جدید آیپد های پرو در فضای مجازی مطرح شده است.
زمان عرضه این محصول توسط گزارشگران بلومبرگ ماه مارس 2024 (اسفند 1402) اعلام شده است. این محصول همانند گذشته در دو سایز صفحه نمایش عرضه می شود.

بررسی شایعات درباره آیپد پرو 2024

در حال حاضر آیپد پروهای 2021 و 2022 در دو سایز 11 و 12.9 اینچی به بازار عرضه می گردند. اما این بار شایعاتی از طرف برخی گزارشگران حوضه فناوری اطلاعات مطرح شده است که در سال 2024 آیپد پروها در دو سایز 11 اینچ و 14 اینچ به بازار عرضه خواهند شد و سایز بزرگ این محصول تجربه کار با مک بوک را برای کاربر ایجاد خواهد کرد و بزرگترین صفحه نمایش لمسی تاریخ اپل را برای کاربران رقم خواهد زد.
مینگ چی کو یکی از تحلیگران با سابقه اپل می گوید نحوه تولید و فناوری به کار رفته در نسل جدید آیپدها قرار است قیمت انواع آیپد های یر و پرو را تا حد چشم گیری پایین بیاورد و پیش بینی ها برای فروش حدود 52 تا 54 میلیون دستگاه از آیپد های ایر و پرو در سال 2024 می باشد و اپل در سال های آینده به دنبال تکرار رکورد سال 2022 یعنی فروش 63 میلیون دستگاه آیپد خواهد بود.

شایعات درباره آیپد پرو 2024

همچنین مهمترین تغییری که اپل در ساختار پردازنده آیپد پروهای نسل جدید خود ایجاد خواهد کرد مربوط به استفاده از پردازنده های بسیار قدرتمند سری M می باشد. گزارش هایی مبنی بر استفاده احتمالی از پردازنده M3 و M3 Pro در آیپد پرو های 2024 مطرح شده است. از چیپ پردازنده M3 که از فناوری معماری 3 نانومتری بهره می برد از قدرتمندترین پردازنده های سال های اخیر می باشد که با پردازش بسیار سنگین و مبتنی بر هوش مصنوعی سازگاری دارد.
اپل در فرایند طراحی آیپد پروM3 شاسی اصلی آیپد را به احتمال زیاد باز طراحی خواهد نموده و چیدمان سخت افزاری دستگاه را تغییر زیادی خواهد داد. نمایشگر آیپدهای جدید از فناوری OLED برخوردار بوده که از مصرف انرژی پایین تر و کیفیت نمایش و عملکردی بهتری نسبت به نسل های قبل برخوردار است. اما این موضوع مطرح است که چون احتمال داغ کردن چیپ M3 نسبت به M2 بیشتر است و اپل بایستی عملکرد پردازنده را در برخی بخش ها محدود کند از این رو بیشتر تمرکز خود را روی استفاده از چیپ M3 Pro قرار خواهد داد.
اپل نسخه های جدید آیپد مینی و مدل پایه آیپد (نسل یازدهم) را نیز در نیمه دوم 2024 به احتمال زیاد رونمایی خواهد کرد. ارزان ترین آیپد فعلی که با نام آیپد نسل نهم به فروش می رسد، سرانجام تا پیش از پایان سال ۲۰۲۴ توقف تولید خواهد داشت تا تمامی تبلت های این شرکت به پورت USB-C مجهز شوند.

برای اطلاعات بیشتر درباره این موضوع به مقاله زیر مراجعه کنید:

New iPad Pro M3: Rumors about the new 11 and 14-inch models

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420