لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیش بینی ها در مورد آیپد ایر ۶

پیش بینی ها در مورد آیپد ایر ۶

آیپد ایر ۶ و مشخصات عرضه آن در اواخر سال 2023 اعلام شده است. بیشتر این اخبار در ارتباط با ابعاد این نوع آیپدها و مشخصات مرتبط با صفحه نمایش و پردازنده آن است.
برخی از گمانه زنی ها مبنی بر این بوده که اپل از فناوری Mini LED در تولید صفحه نمایش نسل جدید آیپد ایرهای خود استفاده خواهد نمود و این موضوع می تواند کیفیت تصاویر صفحه نمایش آیپد را دو چندان سازد. این موضوع باعث افزایش جذابیت آیپد نسبت به نسل های قبل خود می گردد زیرا آیپد های ایر به لحاظ کیفیت صفحه نمایش اندکی عقب تر از آیپدهای پرو قرار دارند.
آیپد ایر ۶ همواره با ابعاد صفحه نمایش یکسان و در قالبی یک مدل در هر نوبت رونمایی می شدند، اما به احتمال زیاد نسل جدید این محصول در دو مدل و با دو سایز نمایشگر متفاوت همانند آیپدهای پرو توسط شرکت اپل ارائه خواهد شد. پیش بینی ها حاکی از این موضوع است که iPad Air در مدل دیگر خود با ابعاد صفحه نمایش 12.9 عرضه خواهد شد که به همراه مدل رایج 10.9 اینچ و تحت عنوان آیپد آیپد ایر ۶ اپل راهی بازار خواهند شد. آیپد ایرهای کنونی با پردازنده M1 در حدود یک سال و نیم پیش به بازار عرضه شدند و به احتمال زیاد برای حفظ موقعیت نسل ششم این محصول با پردازنده جدید M2 به احتمال زیاد به بازار عرضه خواهد شد.
از سوی دیگر به احتمال زیاد قیمت گذاری نسل جدید به این صورتی انجام خواهد شد که آیپد ایر ۶برای ابعاد 10.9 اینچ با قیمتی در حدود نسل قبلی خود یعنی بین 600 تا 700 دلار و مدل 12.9 اینچ این محصول با قیمتی در حدود آیپد پرو 11 اینچ M2 عرضه خواهد شد تا بتواند نقش خود را به عنوان یک تبلت قدرتمند و در عین حال اقتصادی در بازار محصولات دیجیتال ایفا کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420