لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی دستگاه های جدید مبتنی بر USB-C اپل

بررسی دستگاه های جدید مبتنی بر USB-C اپل

USB-C اپل | طبق خبرهای اخیر اپل، عرضه آیپدهای جدید قرار بود تا آخر این هفته انجام شود. اما در خبری دیگر مشخص شد. اپل این هفته از عرضه یک اپل پنسل ارزان قیمت جدید خبر داد که در کنار اپل پنسل نسل یک و دو قابلیت های قابل توجهی را داشته و یکی از مهمترین ویژگی های آن مجهز بودن به پورت USB-C است. این محصول در اوایل ماه نوامبر و با قیمت 79 دلار در آمریکا عرضه خواهد شد.
در ارتباط با اپل پنسل بایستی به هشت نکته زیر توجه داشت:
1. این محصول طراحی مشابه اپل پنسل 2 دارد، اما با یک درگاه USB – C که زیر یک درپوش کشویی برای شارژ و جفت شدن با کابل USB-C اپل پنهان شده است.
2. این اپل پنسل با تمام مدل های آیپد مجهز به درگاه USB – C سازگار است .
3. این اپل پنسل به صورت مغناطیسی با آیپدهایی سازگار از جمله آیپد نسل دهم متصل می شود، اما از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند.
4. برخلاف اپل پنسل 2، مدل جدید فاقد حساسیت به فشار در صفحه نمایش آیپد است ، ژست دو ضربه ای برای جابه جایی بین ابزارهای نقاشی و امکان حکاکی شخصی در زمان خرید است.
5. این قلم در آخرین مدل های آیپد پرو که در اکتبر 2022 عرضه شدند، از ویژگی اپل پنسل پشتیبانی می کند.
6. وزن آن تقریبا مشابه اپل پنسل 2 است، اما حدود ۷ درصد کوتاه تر است.
7. اپل پنسل تایپ سی در آمریکا برای عموم مردم 79 دلار و برای دانشجویان 69 دلار هزینه دارد. این محصول از دو نسل اول اپل پنسل که به ترتیب 99 و 129 دلار قیمت دارند، ارزان تر است.
8. آپدیت های جدید جهت عملکرد بهتر این نوع قلم برای آپیپد های سازگار در أواخر ماه نوامبر ارائه می شود.
از سوی دیگر اپل احتمالا در حال کار روی آیپد ایر بزرگ با نمایشگر 12.9 اینچی است و طبق اخبار جدید دیجی تایمز اپل احتمالا قصد دارد آیپد ایر بزرگ تری با نمایشگر 12.9 اینچی عرضه کند.
پیش نمایش این گزارش در اوایل هفته جاری نشان می داد که یک آیپد ایر بزرگ تر 12.9 اینچی احتمالا در کنار یک مدل بروز شده 10.9 اینچی عرضه خواهد شد.
طبق این خبر اپل ، برای آیپد پروهای نسل آینده خود از سیستم جدیدی برای نور پس زمینه نمایشگرهای خود استفاده می کند تا درخشندگی بالاتری ایجاد می کند. این در حالی است اپل اعلام کرده که آیپد پرو آینده دارای نمایشگری OLED خواهد بود.
از طرف دیگر مینگ چی کو تحلیلگربا سابقه اپل در خبری اعلام کرد، اپل. قصد دارد آیمک 24 اینچی جدید را در سال 2024 عرضه کند. انتظار می رود رایانه رومیزی All – in – One در نهایت با تراشه سریع ترM3 به روز شود، اما خبری از تغییرات طراحی برای مدل بعدی نیست.
همچنین در زمینه آیفون باید گفت که با وجود اینکه آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس هنوز حدود 11 ماه تا عرضه فاصله دارند، تاکنون شایعات متعددی در مورد این دستگاه ها منتشر شده است. طبق اخبار جدید از ویژگی های کلیدی آیفون 16 پرو میتوان به نمایشگر بزرگ تر، دکمه ضبط کاملا جدید و پشتیبانی از Advanced5G اشاره کرد.
به گفته جف پو، اپل قصد دارد هوش مصنوعی را همرا ه با سیستم عامل های ios18 و iPad os18 برای آیفون ها و آیپد های جدید خود در سال 2024 عرضه کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420