لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یک قدم تا معرفی آیپد تاشو اپل

یک قدم تا معرفی آیپد تاشو اپل

براساس گزارشی دیجی تایمز، آیپد تاشدنی اپل در حال حاضر درحال تولید انبوه است و احتمالا تا آخر سال ۲۰۲۴ معرفی میشود. عرضه این محصول می تواند شرکت اپل را وارد عرصه جدیدی از بازار دیجیتال سازد که بسیاری از طرفداران محصولات ترکیبی و چندمنظوره را به خود جلب کند.
در گزارش از زنجیره تامین اپل منتشر شده ، نحوه همکاری اپل با تامین کنندگان توسعه آیپد تاشو را پیش از تولید برای پایان سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است. نشریه تایوانی معتقد است که این موضوع نشان می دهد که اپل در صورت ثابت ماندن در این مسیر می تواند این دستگاه را در اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل ۲۰۲۵ معرفی کند.
ظاهرا اپل چهار سال است که روی محصولات تاشدنی کار می کند و در این مدت به طور مداوم تغییراتی در طراحی ایجاد کرده است و قصد دارد پیش از کار روی آیفون تاشدنی، آیپد تاشدنی را نیزعرضه کند. چون آیپد تاشو به نسبت بخش کوچکتری بوده و داشته و ظرفیت توسعه زیادی را می تواند به خود تخصیص دهد.
گفته می شود این شرکت هنوز طراحی آیپد تاشو را نهایی نکرده است. در ابتدا، تیم طراحی محصول اپل این پروژه را رهبری می کرد اما اکنون گفته می شود که این نقش به بخش تدارکات منتقل شده است تا هزینه ها را کاهش دهد. هدف اصلی اپل در این مرحله، دستیابی به طراحی مقرون به صرفه تر و ایجاد تغییرات بحث برانگیز در دستگاه است.
گفته می شود مشکل اصلی پنل و لولای دستگاه است ونگرانی اپل بریدگی نمایشگر است. ظاهرا ا سامسونگ وال جی در حال طراحی صفحه نمایش این آیپد تاشو هستند. به نظر می رسد اپل قادر به تامین کافی لولای دستگاه است، اما همچنان به دنبال طراحی است که تولید انبوه آن مقرون به صرفه تر و آسان تر باشد که این امر به ساده سازی و تامین قطعات بیشتر نیاز دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420