Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
پیش‌فروش آیپد ایر ۲۰۲۲ آغاز شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیش‌فروش آیپد ایر ۲۰۲۲ آغاز شد

پیش‌فروش آیپد ایر ۲۰۲۲ آغاز شد

شرکت اپل از روز گذشته پیش‌فروش آیپد ایر ۲۰۲۲ را آغاز کرده است و این محصول را آماده عرضه از طریق وب‌سایت خود کرده است. این پیش فروش همزمان با آیفون SE جدید آغاز شده است.

اپل پس از معرفی محصولات جدید و آیپد ایر جدید در جریان رویداد ۸ مارس اعلام کرد که امکان خرید آیپد ایر ۵ به زودی ممکن خواهد شد. در آیپد ایر جدید از تراشه M1 استفاده شده که همان تراشه به کار رفته در مک بوک ایر ۲۰۲۰ خواهد بود.

اطلاعات بنچ‌مارک و جزئیات چیپ M1 تا قبل از عرضه آیپد ایر 5 منتشر شده بود. اپل در جریان رویداد ۸ مارس اطلاعات دقیقی در مورد بازدهی این تراشه در آیپد جدید خود ارائه داده است.

آیپد جدید دارای مشخصات سخت افزاری بهبود یافته و قوی‌تر نسبت به آیپد نسل قبل است. طراحی این محصول همانند نسل پیشین در حاشیه‌های اطراف نمایشگر کاهش یافته و به آیپد پرو شباهت بیشتری پیدا کرده است. همچنین آیپد جدید مجهز به پورت شارژ USB-C به جای لایتنینگ شده است. آیپد جدید به لحاظ نرم افزاری دارای سیستم عامل آیپد او اس ۱۵ است که قابلیت‌ها و امکانات خاصی به این دستگاه می‌بخشد.

پیش فروش نسل پنجم آیپد ایر با قیمت ۵۹۹ دلار شروع شده و دارای قابلیت‌هایی از جمله تراشه M1 قدرتمند که قبلا فقط در آیپد پرو به کار می‌رفت و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است.

مشابه آیپد پرو، آیپد ایر نیز از نسل دوم اپل پنسل ۱۲۹ دلاری پشتیبانی کرده و با مجیک کیبورد ۲۹۹ دلاری به همراه ترک‌پد قابل استفاده است.

دستگاه جدید مجهز به دوربین اولتراواید با قابلیت سنتراستیج برای ایجاد تجربه ویدیو کنفرانس طبیعی‌تر، پورت USB-C با سرعت انتقال اطلاعات دوبرابر و اتصال 5G در مدل های سلولار است.

آیپد ایر جدید نسخه‌ای بهبود یافته و کاربردی‌تر از نسل پیشین است که امکاناتی خاص را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420