Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
چهارمین بتا آی او اس 15.4 برای توسعه‌دهندگان منتشر شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چهارمین بتا آی او اس 15.4 برای توسعه‌دهندگان منتشر شد

چهارمین بتا آی او اس 15.4 برای توسعه‌دهندگان منتشر شد

اپل به‌تازگی چهارمین بتای آزمایشی آی او اس و آیپد او اس 15.4 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد که یک هفته بعد از انتشار سومین نسخه از این آپدیت است.

توسعه‌دهندگان می‌توانند آپدیت چهارمین بتا آی او اس 15.4 را از طریق مرکز توسعه‌دهنده اپل دانلود کرده و بعد از ایجاد پروفایل مناسب آن را نصب کنند.

در این آپدیت، تغییرات بسیار بزرگی نسبت به ای او اس 15 ارائه شده است که شامل اضافه شدن استفاده از فیس آیدی در آیفون 12 و 13 هنگام پوشیدن ماسک و بدون نیاز به اپل واچ برای احراز هویت است. این قابلیت می‌تواند نواحی اطراف چشم کاربر را هنگام پوشیدن ماسک، اسکن کند.

در آیپد او اس 15.4، قابلیت یونیورسال کنترل ارائه شده است که چندین مک و آیپد با استفاده از یک موس و کیبورد کنترل می‌شوند. این قابلیت به طور یکپارچه بعد از نصب آپدیت کار می‌کند.

در دومین بتا پشتیبانی از قابلیت Tap to Pay on ‌iPhone‌ اضافه شد که برای آیفون‌های سازگار با NFC طراحی شده و اجازه پرداخت از طریق Apple Pay، کارت‌های اعتباری بدون نیاز به تماس، کارت‌های پرداختی و سایر والت‌های دیجیتال را بدون نیاز به سخت افزار اضافه می‌دهد.

قابلیت Tap to Pay on ‌iPhone‌ در بتا آی او اس 15.4 فعال می‌شود، اما به پشتیبانی ارائه‌کنندگان شخص ثالث نیاز دارد، بنابراین فعلا قابل دسترسی نیست.

احتمال دارد که اپل پشتیبانی از آیدی‌های دیجیتال و گواهینامه رانندگی را در آی او اس 15.4 اضافه کند. در حال حاضر شواهدی برای این مورد در دست نیست، ولی در دومین بتا به کد ‌PassKit اشاره شده است.

ویژگی‌های جدید دیگری شامل پشتیبانی از پروموشن ۱۲۰ هرتز برای اپلیکیشن انیمیشن در مدل‌های آیفون ۱۳ پرو، ارائه گواهی واکسن اتحادیه اروپا در اپلیکیشن والت، قابلیت غیرفعال کردن نوتیفیکیشن برای اتوماسیون‌های Shortcuts، کنترل‌های روشنایی کیبورد در مرکز کنترل آیپد، ویجت اپل کارت، یادداشت‌های زنجیره آیکلود، پشتیبانی از افزودن دامنه‌های ایمیل سفارشی در ‌iCloud‌ Mail روی دستگاه و گزینه Shareplay در برگه اشتراک است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420