لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اعمال محدودیت اپ استور به قیمت جریمه شدن را پذیرفت

اپل اعمال محدودیت اپ استور به قیمت جریمه شدن را پذیرفت

مارگارت وستاگر مدیر بخش سیاست‌گذاری امنیت دیجیتال اتحادیه اروپا اعلام کرده که شرکت اپل حاضر است ۵۰ میلیون یورو جریمه بپردازد، اما همچنان محدودیت‌های خود در زمینه گیت‌کیپر اپ استور را حفظ کند.

در سخنرانی اخیری که وستاگر داشته، اعلام کرده که شرکت اپل به شکلی مصرانه تلاش دارد تا محدودیت گیت‌کیپر را روی اپ استور اعمال کند و حتی تهدید اتحادیه اروپا برای جریمه کردن این شرکت به مبلغ ۵۰ میلیون یورو نیز باعث صرف نظر از اعمال این محدودیت نشده است.

ماه گذشته مقامات هلند در زمینه حمایت از حقوق مصرف کننده اعلام کردند که اپلیکیشن‌های ارتباط اجتماعی و آشنایی افراد با یک دیگر در اپ استور باید از روش‌های پرداخت شخص ثالث نیز بهره‌مند شوند و در صورت عدم آزادسازی این بخش، شرکت اپل به خاطر اعلام محدودیت‌های منجر به اختلال در کار با محصولات مورد استفاده توسط مصرف‌کنندگان جریمه خواهد شد.

علاوه بر هلند دانمارک نیز قوانین یاد شده را تایید کرد و قرار شد که شرکت اپل این فرایند را تغییر دهد. اپل نیز اعلام کرد که این محدودیت‌ها را برمیدارد، اما همچنان این شرکت مصرانه کمیسیون حاصل از پرداخت هزینه‌ها را دریافت خواهد کرد. البته اپل میزان کمیسیون خود را ۳ درصد کاهش داد و از ۳۰ درصد به ۲۷ درصد دریافت حق کمیسیون راضی شد.

با این حال مدتی کوتاه پس از این موضوع شرکت اپل در زمینه اعمال رفع محدودیت‌ها تعلل کرد و برای بار دیگر اتحادیه اروپا با شرکت اپل درگیر مسائل حقوقی شد.

اتحادیه اروپا تاکید کرده اپل اقدامات لازم برای رفع محدودیت‌های اپ استور را انجام نداده است و قرار است به مبلغ ۵۰ میلیون یورو جریمه شود. حال به نظر می‌رسد که شرکت اپل حاضر شده تا این مبلغ را بپردازد اما همچنان از رفع محدودیت‌های اعمال شده در اپ استور جلوگیری کند.

اپل بارها اعلام کرده که محدودیت‌های اپ استور مهم‌ترین بخش امنیتی محصولات این شرکت است و حاضر به برداشتن آن‌ها به قیمت به ریسک انداختن امنیت و حریم خصوصی کاربران نیست.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420