لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ال جی آماده تولید نمایشگرهای OLED آیپد می‌شود

ال جی آماده تولید نمایشگرهای OLED آیپد می‌شود

شرکت ال جی تصمیم دارد تا فرایند تولید انبوه نمایشگرهای OLED مناسب برای آیپد‌ها را آغاز کند و این قطعات را تا سال ۲۰۲۴ میلادی آماده تحویل به اپل کند.

بر اساس گزارش ETNews شرکت اپل در تلاش است تا همکاری خود را با ال جی گسترش دهد و به همین منظور ال جی در حال آماده سازی نمایشگرهای مورد نیاز برای آیپد‌ها است. این پنل‌های نمایشگر قرار است همگی در خاک کره جنوبی تولید شوند و قرار است در نسل بعدی آیپد‌ها که در سال ۲۰۲۴ میلادی عرضه می‌شوند، اما تعبیه شوند.

تمایل اپل به استفاده از نمایشگرهای اولد باعث شده تا سطح همکاری این شرکت با ال جی نیز افزایش پیدا کند. تا پیش از این سامسونگ به عنوان مهم‌ترین شرکت تامین‌کننده پنل‌های اولد برای اپل شناخته شده بود. اما اپل تیراژ کمی از تولید این قطعات را نیز به ال جی واگذار کرده بود. به نظر می‌رسد که گسترش همکاری میان اپل و ال جی باعث شود تا در آینده نزدیک میزان تولید نمایشگرهای به کار رفته در آیفون‌ها نیز افزایش پیدا کند.

در این گزارش اعلام شده که سطح تولید نمایشگرهای آیپد در ال جی از طرف اپل محدود نشده و به نظر می‌رسد که اپل تصمیم داشته باشد تا از سال ۲۰۲۳ به بعد میزان تولید این قطعات توسط شرکت ال جی را افزایش دهد و محصولات بیشتری را با نمایشگرهای مبتنی بر این فناوری آماده عرضه به بازار کنند.

شرکت ال جی سال گذشته فرایند تولید تلفن‌های هوشمند خود را متوقف کرد و تصمیم گرفت تا به عنوان یکی از تامین کنندگان قطعات مورد نیاز برای این محصولات با شرکت‌های دیگر همکاری کند. این موضوع باعث شده تا شرکت ال جی در مدت زمانی کوتاه بتواند سفارش‌های قابل توجهی را برای قطعات تلفن‌های هوشمند شرکت مختلف از جمله اپل دریافت کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427