لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در حال تولید آیپد ۱۵ اینچی است

اپل در حال تولید آیپد ۱۵ اینچی است

مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ در بخش جدیدی از خبرنامه Power On گفته است که احتمالا اپل  آیپد ۱۵ اینچی را همراه با هوم پاد نسل جدید تولید خواهد کرد.

بنابر گزارشی از موسسه CIRP، اپل اکنون پنج درصد از بازار اسپیکرهای هوشمند را در اختیار دارد. آمازون با دستیار صوتی الکسای خود با ۶۹ درصد از سهم بازار در رتبه اول و گوگل با ۲۵ درصد از سهم بازار در رتبه دوم قرار گرفته است.

به نظر می‌رسد که اپل بیشتر قطعات دستگاه جدید خود یا هوم پاد مجهز به آیپد ۱۵ اینچی را آماده تولید انبوه کرده است. اپل احتمالا آیپد ۱۵ اینچی را در دل یک دستگاه هوشمندسازی خانه اضافه خواهد کرد و برای افزودن بلندگوهای قوی‌تر به دستگاه، آن را کمی ضخیم‌تر خواهد کرد. نکته جالب این است که این محصول می‌تواند جایگزین خوبی برای آیپد و لپ‌تاپ باشد که به راحتی قابل حمل نیز خواهد بود.
در ارتباط با اضافه کردن آیپد ۱۵ اینچی به هوم پاد، دو نکته وجود دارد. اول اینکه اگر اپل تصمیم بگیرد که آیپد را به یک دستگاه بزرگ خانگی تبدیل کند، باید کیفیت و قابلیت‌های آن را در نظر بگیرد که در این صورت قیمت محصول بسیار افزایش خواهد یافت. مورد دوم این است که دستیار صوتی سیری هنوز به درک کاربران، استفاده از خدمات شخص ثالث و اقدامات لازم نیاز دارد. با وجود اینکه کاربران بسیاری از سیری استفاده می‌کنند، اما کیفیت و قابلیت‌های سیری هنوز از الکسای آمازون و گوگل اسیستنت عقب است.
در نهایت می‌توان گفت که قیمت بالا و دستیار صوتی ضعیف نمی‌تواند اپل را به سلطان دستگاه‌های هوشمند خانگی تبدیل کند. اما حرکت در این مسیر می‌تواند آغازی برای حضور واقعی در این زمینه باشد.
Echo Show 15 آمازون با نمایشگر بزرگ خود، دستگاه مناسبی برای بررسی آب و هوا، کنترل لوازم خانگی هوشمند، خواندن یادداشت‌ها و لیست‌ها در زمان صبح است. با توجه به اینکه ویجت‌ها روی دستگاه محدود هستند، اما شاید با اضافه کردن یک نمایشگر لمسی بزرگ، بتوان آن را به یک پلتفرم متقاعد کننده تبدیل کرد. اپل احتمالا می‌تواند دستگاه بهتری بسازد که برخی معایب Echo مانند طراحی ضخیم، نرم افزار محدود و دوربین ضعیف را نداشته باشد.

اپل مجموعه کاملی از محصولات مخصوص به خود دارد که شامل آیمک رومیزی، آیپدها و مک بوک‌ها که در کوله پشتی جای می‌شوند، اپل واچ روی مچ دست، آیفون که داخل جیب جا می‌شود، اپل تی وی در اتاق نشیمن و ایرپادهای روی گوش می‌شوند؛ با این حال این شرکت در تصمیم دارد تا روند استفاده از محصولات خود را تغییر دهد که از جمله نشانه‌های آن می‌توان به ماشین هوشمند و هدست واقعیت افزوده اشاره کرد.
علاوه بر این، اپل هنوز در زمینه بسیار مهم و کلیدی خانه هوشمند هنوز رشد قابل توجهی نداشته و از رقبای خود مثل آمازون و گوگل در زمینه اسپیکرهای هوشمند و دستگاه‌های قابل کنترل از راه دور عقب مانده است. با این حال اپل اهمیت بازار محصولات خانه هوشمند را به خوبی می‌داند.
اپل به همین دلیل هوم‌کیت را در سال ۲۰۱۴ معرفی کرد و به کاربرانش اجازه داد تا لوازم خانگی خود را از طریق آیفون و آیپد کنترل کنند؛ همچنین این شرکت اسپیکرهای هوشمند هوم پاد را در سال ۲۰۱۷ رونمایی و عرضه کرد. هوم پاد نسل اول تقریبا شکست خورد، اما نسخه جدید ۹۹ دلاری این محصول فروش خیلی بهتری داشت. همچنین هوم کیت با پشتیبانی از انواع اکسسوری‌ها توانست کاربری بیشتری ارائه کند. به نظر می‌رسد که محصول جدید اپل کامل کننده محصولات اپل در خانه هوشمند باشد و این شرکت بتواند موفقیت بیشتری در این حوزه از فناوری داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420