لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سایه سنگین کمبود ایکس باکس بر سر تورنومنت Halo Infinite

سایه سنگین کمبود ایکس باکس بر سر تورنومنت Halo Infinite

از زمان عرضه نسل نهم کنسول‌های بازی دو شرکت مایکروسافت و سونی همواره با مشکل کمبود این محصولات در بازار مواجه هستند. حال این چالش به تورنومنت‌های شرکت مایکروسافت هم ضربه زده است.

چالش کمبود موجود ایکس باکس تا حدی زیاد شده که در تورنومنت Halo Infinite به برخی از بازیکنان و شرکت‌کنندگان کیت توسعه‌دهندگان به جای کنسول بازی داده شده است.

تورنومنت Halo Infinite بزرگ‌ترین مسابقه حضوری مایکروسافت است و حالا ابزار توسعه‌دهندگان برای اجرای این رویداد به بازیکنان داده شده است که دلیل این موضوع مشخصا به کمبود کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس در بازار مربوط است

مدیر شرکت ۳۴۳ توسعه دهنده Halo در توییتر رسمی خود این موضوع را بیان کرده است و اعلام کرده که برخی از شرکت‌کنندگان به جای کنسول اصلی، کیت توسعه ایکس باکس سری ایکس را دریافت کرده‌اند تا بتوانند در این بازی شرکت کنند.

لازم به ذکر است که کیت توسعه‌‌دهندگان نسخه‌ای ویژه از خود کنسول بازی است که امکانات ویژه‌ای را در اختیار توسعه‌دهندگان برای ساخت بازی فراهم می‌کند. این کیت معمولا توسط کاربران عادی و گیمرها مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، اما مایکروسافت و ۳۴۳ که توسعه‌دهنده مشترک Halo Infinite هستند این بار مجبور شده‌اند که برای اجرای این رویداد از این کیت استفاده کنند.

بحران کمبود تراشه روی روند تولید انبوه بسیاری از محصولات تاثیر گذاشته است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کمبود ایکس باکس سری ایکس و اس در کنار پلی استیشن ۵ اشاره کرد. در بسیاری از فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی این محصولات برای فروش آماده عرضه می‌شوند، با این حال در مدت زمانی کوتاه این محصولات به طور کامل به فروش می‌رسند و موجودی آن‌ها تمام می‌شود. همین موضوع باعث شده تا حتی در برخی از کشورهای سراسر جهان برای خرید پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس بازار سیاه تشکیل شود و این محصولات با قیمت‌هایی بیشتر از ارزش واقعی آن‌ها به فروش برسند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420