لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ادوبی ابزارهای جدید Smudge و Sponge را به فوتوشاپ آیپد اضافه کرد

ادوبی ابزارهای جدید Smudge و Sponge را به فوتوشاپ آیپد اضافه کرد

شرکت ادوبی به تازگی اپلیکیشن فوتوشاپ را برای آیپد آپدیت کرده و دو ابزار جدید را برای تطابق دادن هر چه بیشتر نسخه آیپد اپلیکیشن با فوتوشاپ در دسکتاپ معرفی کرده است.

ابزار جدید Smudge در فوتوشاپ به کاربران اجازه می‌دهد که رنگ‌ها را در تصاویر ترکیب کنند و ابزار Sponge کمک می‌کند تا نواحی مختلف تصویر Saturate یا Desaturate بشود.

بنابر گفته ادوبی، با استفاده از ابزار Smudge، کاربر می‌تواند افکت نقاشی مشابه آبرنگ را در تصاویر از طریق حرکت انگشت روی نمایشگر آیپد بکشند و می‌توان آن را برای خطوط لکه‌دار و ترکیب دو یا چند رنگ استفاده کرد. ابزار Smudge از طریق گزینه‌های ابزار Adjustment قابل دسترسی است.

ابزار Sponge برای تقویت شادابی رنگ‌ها در نواحی خاصی از یک تصویر یا ترکیب آن رنگ با سیاه، سفید، خاکستری یا رنگ مکمل استفاده می‌شود. این ابزار نیز با کلیک کردن بر آیکون ابزار در Adjustment، قابل دسترسی است.

این آپدیت همچنین گزینه‌هایی را برای تنظیم تعادل رنگ سفید در تصاویر Camera Raw معرفی می‌کند و برچسب‌هایی برای آیکون‌های ابزار وجود دارد که هنگام قرار گرفتن روی آن‌ها، مشاهده می‌شوند.

لازم به ذکر است که این دو ابزار از طریق یک انگشت یا اپل پنسل کار می‌کند و شرکت ادوبی برای بهتر شدن نتایج، اپل پنسل را توصیه می‌کند. فوتوشاپ در آیپد در برنامه‌های Adobe Creative Cloud موجود است که با قیمت 9.99 دلار برای طرح عکاسی شروع می‌شود.

طرح عکاسی شامل لایت‌روم برای دسکتاپ و موبایل، لایت‌روم کلاسیک، فوتوشاپ در دسکتاپ و آیپد و فضای ذخیره‌سازی ابری ۲۰ گیگابایت است. اشتراک فوتوشاپ با قیمت 20.99 دلار ماهیانه موجود است و دارای ۱۰۰ گیگابایت فضای‌ ذخیره‌سازی است.

ادوبی در سال ۲۰۱۹ برنامه فوتوشاپ را برای آیپد منتشر کرد و رابط کاربری این اپلیکیشن به گونه‌ای تغییر یافته که برای نمایشگرهای لمسی بهینه شده و با انگشت قابل استفاده باشد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420