لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واتساپ بالاخره به آیپد می‌آید

واتساپ بالاخره به آیپد می‌آید

وب سایت WABetaInfo به تازگی اعلام کرده که توسعه دهندگان واتساپ رد حال کار روی نسخه آیپد او اس این پیام رسان هستند و پس از سال‌ها انتظار بالاخره کاربران می‌توانند به این نسخه دسترسی داشته باشند.

این وب سایت اعلام کرده که توسعه‌دهندگان واتساپ از قابلیت کاتالیست در مک او اس استفاده کرده‌اند تا علاوه بر عرضه نسخه ویژه آیپد او اس این پیام رسان، نسخه ویژه‌ای از آن را نیز برای کامپیوترهای مک آماده عرضه کنند. در حقیقت نسخه بعدی واتساپ برای کامپیوترهای مک نیز با تغییراتی قابل توجه همراه خواهد بود.

ابزار کاتالیست رابط ویژه برای توسعه اپلیکیشن‌های بومی در آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک است که در مک او اس جدید آماده عرضه شده است. توسعه دهندگان از طریق این رابط می‌توانند اپلیکشن‌ها را به شکلی ویژه و به طور کاملا بومی همراه با رابطی یکپارچه توسعه دهند.

این اپلیکیشن جدید قرار است امکانات کاملا یکپارچه را به نسخه‌های مختلف واتساپ در آیفون، مک و آیپد ایجاد کند. واتساپ جدید قرار است امکان اجرای مستقل و بدون نیاز به تلفن همراه را در آیپد داشته باشد و همانند نسخه مک یک پیام رسان کامل را فقط با وجود اتصال به اینترنت در اختیار کاربر قرار دهد.

در این میان توسعه‌دهندگان این پیام رسان در تلاش هستند تا در گام اول برای استفاده از ابزار کاتالیست، نسخه آیپد واتساپ را‌ آماده عرضه کنند و پس از آن نسخه‌های آیفون و مک آن را عرضه کنند.

گفتنی است که رابط کاربری واتساپ آیپد در نسخه‌های اولیه قرار است کاملا ابتدایی و پیش‌پا افتاده باشد، اما توسعه‌دهندگان قول داده‌اند که در آینده نزدیک تغییراتی مهم در روند توسعه اپلیکیشن آیپد اعمال خواهند کرد و امکانات آن را افزایش خواهند داد. لازم به ذکر است که تاریخ عرضه این نسخه جدید از واتساپ که برای آیپد توسعه داده شده هنوز معلوم نیست.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373