Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
اپل  آیپد نسل چهارم عرضه شده در ۲۰۱۲ را منسوخ اعلام کرد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل  آیپد نسل چهارم عرضه شده در ۲۰۱۲ را منسوخ اعلام کرد

اپل  آیپد نسل چهارم عرضه شده در ۲۰۱۲ را منسوخ اعلام کرد

بنابر یک یادداشت داخلی از شرکت اپل که توسط وب‌سایت مک‌رامورز مشاهده شده، اپل از اول نوامبر سال جاری آیپدهای نسل چهارم را در رده محصولات منسوخ شده قرار داد، این یعنی دستگاه واجد شرایط  ارائه خدمات سخت افزاری در سرتاسر جهان نیست.

اپل آیپد نسل چهارم را هنوز به لیست محصولات قدیمی و منسوخ شده برای عموم اضافه نکرده، ولی باید به  زودی انجام شود. این محصول مجهز به کانکتور ۳۰ پین کلاسیک و قدیمی اپل به جای کانکتور لایتنینگ شد که چند هفته قبل از رونمایی از آیفون ۵ و در کنار آیپد مینی اصلی در نوامبر ۲۰۱۲ عرضه شد.

آیپد ۴ دارای تراشه A6X اپل با دو برابر عملکرد پردازنده مرکزی و دو برابر عملکرد پردازنده گرافیکی نسبت به تراشه A5X در آیپد نسل سوم بود که در مارچ ۲۰۱۲ عرضه شد. این پردازنده مرکزی دارای ۴ هسته است که سرعت عملکرد آن دو برابر و متمرکز بر کاهش مصرف باتری شده است.

طبق همین یادداشت، اپل مک مینی عرضه شده در اواخر ۲۰۱۲ را از اول نوامبر سال جاری در رده محصولات منسوخ شده قرار داد.

آیپد ۴ که نوامبر ۲۰۱۲ معرفی و عرضه شد، مجهز به صفحه نمایش رتینا، پردازنده A6X، سیستم عامل آی او اس ۶ و کانکتور لایتنینگ شد. این محصول دارای نمایشگر 9.7 اینچی و رزولوشن بسیار عالی 2048*1536، پوشش ضد خش و ضد اثر انگشت است.

از آنجا که اپل قبلا برای آیپدها از سیستم عامل آی او اس استفاده می‌کرد، در این محصول آی او اس ۶ را به کار برده که آیپد نسل ۳ هم قابل ارتقا به این سیستم عامل جدید بود. همچنین آیپد ۴ بنابر سنت دیرینه و همیشگی اپل با سه ظرفیت ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت عرضه شد.

ویژگی های دوربین این محصول شامل رزولوشن  ۵ مگاپیکسل، فیلمبرداری با کیفیت 1080p، قابلیت اتوفوکوس، ماکرو، زوم و تشخیص چهره است.

در این آیپد از فناوری اینترنت وایرلس با عنوان Ultra Fast Wireless استفاده شد که در زمینه ارتباطات بسیار قدرتمند و جدید بود.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420