لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اکانت‌های اشتراکی یوبی سافت به ایکس باکس می‌آید

اکانت‌های اشتراکی یوبی سافت به ایکس باکس می‌آید

یوبی سافت تصمیم دارد تا اکانت اشتراکی یوبی سافت پلاس را برای کاربران ایکس باکس آماده عرضه کند. این اکانت امکان اجرای بازی های مختلفی نظیر رینبو سیک اکسترکشن Rainbow Six: Extraction را برای کاربران ایکس باکس به صورت آنلاین فراهم می‌کند. عناوینی نظیر فار کرای ۶ FarCry 6 در کنار ۱۰۰ بازی دیگر با استفاده از این اشتراک قابل خریداری و استفاده است. گیمرهایی که تمایل به اجرای اشتراکی این بازی‌ها به صورت مداوم دارند، می‌توانند این اکانت را تهیه کرده و به مجموعه بازی‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که قیمت این اکانت اشتراکی برابر با ۱۴.۹۹ دلار است و کاربران می‌توانند این اکانت را برای دریافت بازی‌های خود دریافت کنند.

یوبی سافت تصمیم دارد تا بازی‌های برتر خود را از طریق این سرویس اشتراکی آماده عرضه به کاربران کند و در صورت موفقیت تعداد عناوین بیشتری را به آن اضافه کند. گفتنی است که شرکت یوبی سافت توانسته اعتماد مایکروسافت را برای عرضه این نسخه از اپلیکشن خود در ایکس باکس را جذب کند و به همین ترتیب امکانات ویژه‌ای قرار است از طریق این سرویس در اختیار کاربران قرار گیرد.

البته کاربران باید به یاد داشته باشند که هنوز کاربران امکان دسترسی به نسخه اصلی بازی از طریق ایکس باکس لایو را دارند که در صورت خرید آن کاربران می‌توانند به صورت مادام‌العمر و بدون داشتن محدودیت بازی‌های ارائه شده را اجرا کنند.

مایکروسافت در طول یک سال گذشته بسیاری از محدودیت‌هایی که در ارائه بازی‌ها در سرویس‌های ارائه دهنده محتوای نرم افزاری برای کنسول‌ها داشت را کنار گذاشته و به جای آن امکانات بیشتری را برای گیمرها فراهم کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که مایکروسافت امید دارد تا با حذف برخی از محدودیت‌ها تمایل بیشتری از کاربران را برطرف کند و امکانات بیشتری را از این طریق فراهم بیاورد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420