لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کلون‌های بازی Wordle در اپ استور با قیمت سالیانه ۳۰ دلاری عرضه شدند

کلون‌های بازی Wordle در اپ استور با قیمت سالیانه ۳۰ دلاری عرضه شدند

بسیاری از کابران انگلیسی‌زبان اینترنت با بازی جذاب و پرطرفدار Wordle آشنا هستند. این بازی و به طور رایگان، پاییز سال گذشته معرفی شد، اکنون کلون‌های Wordle نیز وارد اپ استور شده‌اند که البته با قیمت نسبتا بالا در مقایسه با اپ‌های دیگر عرضه می‌شوند.

واردل توسعه دهنده این بازی به تازگی گفته که این بازی همواره به صورت رایگان باقی می‌ماند، اما چون یک اپلیکیشن مبتنی بر وب است، برخی توسعه‌دهندگان آن در پلتفرم آی او اس تصمیم به ایجاد کلون‌های Wordle گرفته‌اند که با پرداخته پول قابل دانلود و اجرا می‌شود.

اکنون هر گزینه بازی وردل در اپ استور، یک اپلیکیشن کلون محسوب می‌شود. یکی از شاخص‌ترین کلون‌های وردل توسعه داده شده توسط Zach Shakked است که سالیانه ۳۰ دلار هزینه اشتراک دریافت می‌کند. سایر کلون‌های این بازی رایگان هستند یا با قیمت خیلی پایینی ارائه می‌شوند.

بعید به نظر می‌رسد که اپل بخواهد این اپلیکیشن‌های تقلبی را از اپ استور حذف کند، زیرا این اولین بار نیست که در اپ استور چنین مواردی به وجود می‌آیند.

بازی Wordle ممکن است  برای کاربرانی که در اپ استور جستجو می‌کنند یکی از سورپرایزهای این پلتفرم باشد و معمولا چندین نسخه غیر رسمی وجود دارد که هر یک از آن‌ها از نام و مکانیک اصلی و یکسانی استفاده می‌کنند که در وب به طور رایگان توزیع می‌شود.

اکثر کاربران آنلاین، اخیرا حداقل یکبار با این بازی مرتبط بوده‌اند، حتی اگر آن را بازی نکرده باشند، بنابر گزارش گاردین روزانه دو میلیون بازیکن دارد.

کاربران وقتی به وب‌سایت این بازی می‌روند، پنج فرصت برای حدس زدن یک کلمه پنج حرفی دارند. همچنین بازی به شما بازخوردی را ارائه می‌کند که چه حروفی در این کلمه وجود دارد و حروف را در جای درست قرار دهید، اما ترتیب و درست بودن حروف را تایید نمی‌کند.

جاش واردل می‌گوید این بازی را برای همسر خود ساخته است تا از اجرای این بازی معمایی لذت ببرد و کاربران هم از این سرگرمی آنلاین قدردانی می‌کنند. او همچنین گفت این یک سرگرمی رایگان است که افراد از انجام آن لذت می‌برند.

یکی از مورادی که این بازی آنلاین را جذاب و پرطرفدار کرده این است که فقط یکبار در روز قابل اجرا است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427