لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

 رنگ‌های جدید پلی استیشن ۵ معرفی شد

 رنگ‌های جدید پلی استیشن ۵ معرفی شد

سونی اخیرا به طور رسمی مجموعه ای از قاب‌ها با رنگ‌های جدید برای کنسول پلی استیشن ۵ با قیمت ۵۵ دلار را معرفی و رونمایی کرده است.

این مجموعه قاب با رنگ‌های جدید برای کنسول پلی استیشن ۵ شامل رنگ‌های صورتی ( Nova Pink)، آبی (Starlight Blue) و بنفش (Galactic Purple) است.

به علاوه رنگ‌های جدید و متنوعی برای دسته دوال‌سنس در راه است که در ادامه رنگ‌های قبلی مشکی (Midnight Black) و قرمز (Cosmic Red) بوده که شامل همان رنگ‌های قاب PS5 است و با قیمت ۷۵ دلار فروخته خواهد شد. پیش خرید این قاب‌ها از روز دوشنبه 13 دسامبر ( ۲۲ آذر) در وب‌سایت سونی برای ژانویه ۲۰۲۲ آغاز شده است.

قاب‌های جدید بسیار زیبا و کاربردی هستند که به راحتی می‌توان آن‌ها را به‌جای قاب سفید کنسول پلی استیشن ۵ استفاده کرد. این قاب‌ها از ژانویه به طور جداگانه در خرده‌فروشی‌ها فروخته خواهند شد.

لازم به ذکر است که قاب‌های مشکی (Midnight Black) و قرمز (Cosmic Red) در کشورهای ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، فرانسه، آلمان، سوئیس، اتریش، اسپانیا، پرتغال، ایتالیا، استرالیا، نیوزلند، ژاپن، چین، تایوان، هنگ کنگ، سنگاپور، مالزی، تایلند، اندونزی، ویتنام، کره و فیلیپین از ژانویه ۲۰۲۲ قابل دسترسی هستند.

پلی استیشن گفت که قاب‌های صورتی ( Nova Pink)، آبی (Starlight Blue) و بنفش (Galactic Purple) در نیمه اول ۲۰۲۲ در کشورهای ذکر شده عرضه خواهند شد. همچنین همه پنج رنگی که به آن‌ها اشاره شده در سایر مناطق دنیا در طول سال جدید قابل دسترسی خواهند شد.

دوال‌سنس مجهز به ویژگی فیدبک هپتیک است و می‌تواند لرزش‌ها را به درستی و دقت بالا به دست کاربر منتقل کند، به طوری که در یک بازی مسابقه ماشین، لرزشی که به دست مخاطب منتقل می‌شود دقیقا حرکت ماشین روی جاده آسفالت، شنی یا خاکی را نشان می‌دهد.

این دسته با طراحی ارگونومی به راحتی با دست کاربر مطابقت پیدا می‌کند که با تحقیقات فراوانی روی دست افراد در سنین مختلف انجام شده، به دست آمده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420