لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واتساپ می‌تواند وضعیت Last Seen را از افراد نشاناس پنهان کند

واتساپ می‌تواند وضعیت Last Seen را از افراد نشاناس پنهان کند

براساس آخرین گزارش از  وب‌سایت WABetaInfo، واتساپ تغییری در زمینه حفظ حریم خصوصی ارائه کرده که از مشاهده وضعیت «آخرین بازدید» کاربران توسط افراد نشناس یا افرادی که هیچ‌گونه چتی با آن‌ها نداشته‌اند، جلوگیری می‌کند.

همان‌طور که کاربران عادی واتساپ می‌دانند، وضعیت Last Seen در قسمت بالای بخش گفتگو در این پلتفرم قرار دارد و نشان می‌دهد که آخرین بار چه زمانی مخاطب واتساپ را باز کرده و در آن فعالیت کرده است.

کاربران می‌توانند وضعیت آخرین بازدید را غیرفعال کرده، بنابراین سایر مخاطبین نمی‌توانند آخرین زمان آنلاین بودن کاربر را مشاهده کنند. اکنون گزینه‌های تنظیمات به Everyone، My Contacts و Nobody محدود شده‌اند.

این تغییر در راستای قابلیت حفظ حریم خصوصی و امنیتی است که از دیدن وضعیت آنلاین و آخرین بازدید کابران توسط افراد غریبه و ناشناس جلوگیری می‌کند.

بنابر پاسخی از پشتیبانی واتساپ، افراد و کسب و کارهایی که کاربر آن‌ها را از قبل می‌شناسد یا قبلا به آن‌ها پیام داده است، شامل این تغییر نمی‌شوند.

واتساپ گفته است که: برای بهبود حریم خصوصی و امنیت کاربران، ما آخرین بازدید و حضور آنلاین شما را برای افراد ناشناس و کسانی که با آن‌ها چت نداشته‌اید، سخت‌تر کرده‌ایم. این وضعیت بر دوستان، خانواده یا مشاغلی که با آن‌ها مرتبط بوده‌اید، تاثیری ندارد.

این وب‌سایت یادآوری کرده است که اگر کاربری نمی‌تواند آخرین بازدید مخاطبین آشنا را مشاهده کند، به این دلیل است که وضعیت Last Seen را خاموش یا غیرفعال کرده یا آن را بر قابلیت مخاطب به مخاطب تنظیم کرده است. این قابلیت اکنون برای برخی کاربران در نسخه بتا واتساپ قابل دسترسی است و هنوز به صورت عمومی منتشر نشده است.

برخی موارد برای حفظ حریم خصوصی در واتساپ شامل خاموش کردن آخرین بازدید، غیرفعال کردن رسید پیام‌های واتساپ، عدم نمایش استاتوس برای همه مخاطبین، مخفی کردن عکس پروفایل، ، پنهان کردن About، اشتراک‌گذاری لوکیشن و قرار دادن گوشی در حالت پرواز برای خواندن پیام‌ها در این پلتفرم بسیار حائز اهمیت است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420