لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت بازی پوکمون گو با کیفیت ۱۲۰ فریم در ثانیه عرضه شد

آپدیت بازی پوکمون گو با کیفیت ۱۲۰ فریم در ثانیه عرضه شد

به تازگی اجرای بازی پوکمون گو با کیفیت ۱۲۰ فریم در ثانیه در نمایشگرهای دارای قابلیت ProMotion آیفون‌ ۱۳ پرو و پرو مکس امکان‌پذیر شده است.

کیفیت ۳۰ فریم در ثانیه در آیفون‌های قدیمی‌تر موجود است، ولی برای استفاده از ۱۲۰ فریم در ثانیه، باید آن را در آیفون فعال کنید.

اخیرا یک آپدیت جدید از بازی پوکمون گو برای سیستم عامل آی او اس منتشر شده که به کاربران اجازه می‌دهد تا بازی را با فریم ریت بالاتری اجرا کنند. در نسخه آپدیت 1.191.0،  گزینه تنظیمات پیشرفته در اپلیکیشن بازی با این عنوان وجود دارد: «Unlock your device’s native refresh rate for higher FPS».

وب‌سایت The Verge این گزینه را در آیفون ۱۳ پرو مشاهده کرده و با تفاوت بزرگی مواجه شده است.این وب‌سایت می‌گوید پوکمون گو یک بازی بصری بسیار پیچیده نیست، اما اسکرول و حرکات زیاد دوربین دارد که با این گزینه، هنگام پرتاب پوک‌بال با انگشتان، پاسخ لمسی بسیار نرم‌تری را احساس می‌کنید.

این ویژگی جدید در آی او اس، محدود به آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس با نمایشگر ProMotion و کیفیت ۱۲۰ فریم در ثانیه نیست. The Verge گفت که این ویژگی را در آیفون ۸ پلاس امتحان کرده که امکان باز کردن فریم ریت را داشته، گرچه پردازنده A11 همیشه نمی‌تواند ۶۰ فریم بر ثانیه را ثابت نگه دارد.

گمان می‌رود که عمر باتری دلیلی بر غیرفعال بودن این قابلیت به طور پیش فرض باشد، اگرچه باید این بازی را چند بار در آیفون ۱۳ پرو مکس انجام داد که نگران کننده باشد.

قابلیت پروموشن به جدیدترین آیفون‌های پرچمدار اجازه می‌دهد تا رفرش ریت خود را از ۱۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز تغییر دهند. رفرش ریت پایین برای محتوای نسبتا ثابت، موجب افزایش عمر باتری می‌شود، در حالی که رفرش ریت بالا، انیمیشن‌ها را برای بازی‌ها و اسکرول کردن نرم و روان می‌کند.

بازی پوکمون گو با فریم ریت ۱۲۰ فریم بر ثانیه، امکان حرکت نرم‌تر را در نمایشگر و کنترل با احساس بهتری ارائه می‌کند.

بسیاری از کاربران آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس گفته‌اند که قابلیت پروموشن یکی از بزرگ‌ترین مزایای آیفون‌های جدید است و دلیل بسیار خوبی برای ترجیح دادن مدل‌های پرو به مدل استاندارد است.

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420