لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل با «پیکسل واچ» به جنگ اپل واچ می‌رود

گوگل با «پیکسل واچ» به جنگ اپل واچ می‌رود

شرکت گوگل تصمیم دارد تا از سال ۲۰۲۲ میلادی فرایند تولید پیکسل واچ را آغاز کند و از آن طریق رقابتی جدی‌تر را با ساعت‌های هوشمند اپل واچ آغاز کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری بیزینس اینسایدر شرکت گوگل در تلاش است تا سخت افزارهای جدیدی را با سازگاری هر چه بیشتر با نرم افزار و سیستم عامل اختصاصی خود توسعه دهد و از آن طریق امکاناتی بهتر را برای مصرف‌کنندگان ایجاد کند. گوگل از همین حالا سیستم عامل WearOS را توسعه داده است و در تلاش است تا طی همکاری با سامسونگ محصولی قدرتمندتر، کاربردی‌تر و البته دارای سازگاری بهتر با دستگاه‌های اندرویدی و آیفون‌ها را آماده عرضه به بازار کند.

گوگل از همین حالا طی پروژه‌ای سری به نام Rohan توسعه ساعت‌ هوشمند قدرتمند خود را همگام با سامسونگ آغاز کرده و به زودی این محصول را روانه بازار خواهد کرد.

جان پروزر نیز در یکی از ویدیوهای اخیرش در یوتیوب، ضمن تایید این شایعات، تصاویری رندر از ظاهر احتمالی این محصول را منتشر کرده است و اعلام کرده که این ساعت‌های هوشمند در اکتبر ۲۰۲۲ در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت. گوگل تصمیم دارد تا این محصول را تحت برند جدید خود با پیشوند «پیکسل» در نامگذاری آماده رونمایی کند و از آن طریق محصولات سخت افزاری خود شامل تلفن‌های هوشمند گوگل پیکسل را همراه با ست تکمیلی پیکسل واچ آماده عرضه به بازار جهانی کند. جان پروزر در ویدیوهای مختلف در طول آوریل تا اکتبر ۲۰۲۱ به این موضوع اشاره کرده و همواره تاکید داشته که نام ساعت هوشمند جدید شرکت گوگل پیکسل واچ خواهد بود.

اپل از سال ۲۰۱۵ وارد بازار تولید ساعت هوشمند شد، هرچند که گوگل با همکاری شرکت‌هایی نظیر موتورلا چند سال زودتر وارد این بازار شده بود، اما تا به امروز موفقیت زیادی در برابر شرکت اپل نداشته است. با این حال گوگل در تلاش است تا با تولید پیکسل واچ طی همکاری جدید با سامسونگ برای بار دیگر شانس خود را در این بازار امتحان کند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420