لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جریمه ۲۳۰ میلیون دلاری اپل و آمازن به دلیل دست‌کاری قیمت‌ها

جریمه ۲۳۰ میلیون دلاری اپل و آمازن به دلیل دست‌کاری قیمت‌ها

رگولاتوری دولت ایتالیا، بعد از بررسی‌های ضدانحصاری درباره تبانی فروشندگان و دست‌کاری قیمت‌ها، یک جریمه ۲۰۳ میلیون یورویی برای اپل و آمازون اعمال کرده است.

رگولاتوری ضدانحصاری ایتالیا (AGCM)، بررسی‌هایی مرتبط با دو شرکت اپل و آمازون انجام داده که در نهایت مشخص شده آن‌ها با تبانی مانع کاهش قیمت‌ها توسط فروشندگان شده‌اند. اکنون AGCM حکم داده است که دو شرکت اپل و آمازون، در اقدامات ضدرقابتی برای فروش محصولات اپل و دستگاه‌های بیتس، همکاری کرده‌اند.

بنابر گزارشی از خبرگزاری رویترز، دولت ایتالیا جریمه 134.5 میلیون یورو برای اپل که معادل 151.6 میلیون دلار است و جریمه 68.7 میلیون یورو برای آمازون یا معادل 77.43 دلار برای آمازون اعمال کرده است. همچین به این دو شرکت دستور داده شده که اقدامات ادعا شده را خاتمه دهند.

اپل و آمازون به طور جداگانه بیانیه‌ای مبنی بر رد اتهامات وارد شده ارائه کرده‌اند و گفته‌اند که به این حکم، اعتراض خواهند کرد.

اپل گفت که این شرکت برای اطمینان از خرید محصولات اصلی توسط مشتریان، با شرکای فروشنده خود از نزدیک کار می‌کند و در سرتاسر دنیا تیم‌های مجرب و متخصصی دارند که با مجریان قانون، گمرک‌ها و تجار همکاری می‌کنند تا مطمئن شوند که فقط محصولات اصلی این شرکت به مشتریان فروخته خواهد شد.

آمازون گفت از آنجا که مدل کسب و کار آمازون بر مبنای موفقیت فروشندگان است،  اتهام حذف فروشندگان از فروشگاه‌های این شرکت برای کسب سود بیشتر را کاملا رد کرده است.

این شرکت همچنین ادعا کرد که مشتریان ایتالیایی می‌توانند آخرین محصولات اپل و بیتس را در فروشگاه آمازون پیدا کنند و می‌توانند از فهرستی که اکنون بیش از دوبرابر شده، معاملات بهتر و فروش و ارسال سریع‌تر بهره‌مند شوند.

AGCM ایتالیا قبلا به دلیل عدم شفاف سازی در تجارت و کاهش سرعت آیفون‌ها برای حفظ سلامت باتری، اپل را با مبالغ خیلی کمتری جریمه کرده بود.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420