لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

 بازی انحصاری اپل آرکید Disney Melee Mania معرفی شد

 بازی انحصاری اپل آرکید Disney Melee Mania معرفی شد

اپل به تازگی بازی Disney Melee Mania را با شخصیت‌های نمادین دیزنی و پیکسار به عنوان بازی انحصاری اپل آرکید معرفی کرد.

بازی انحصاری اپل آرکید که توسط استودیوی Mighty Bear Games توسعه یافته است دارای تعداد زیادی از شخصیت‌های دیزنی و پیکسار است که برای نبرد در یک عرصه مجازی کنار هم قرار گرفته‌اند.

شخصیت‌هایی نظیر رالف خرابکار، السا از فروزن، شگفت‌انگیزان، بازلایت از داستان اسباب‌بازی و میکی ماوس، موانا، بیگ بانگ از Inside Out در اولین بازی دیزنی، در یک مسابقه یا نبرد سه در مقابل سه نفره قرار گرفته و برای قهرمان شدن رقابت می‌کنند.

در هر مسابقه، بازیکنان به مدت پنج دقیقه با هم رقابت کرده و بیشترین امتیاز را کسب می‌کنند و با هر بار شکست دادن تیم مقابل، امیتاز بیشتری به دست می‌آورند.

این بازی شامل مد و چالش‌های دیگری است و به طور مرتب، شخصیت‌های بیشتری به بازی اضافه می‌شوند که هر کدام آن‌ها دارای حرکات و لوازم تزئینی قابل باز شدن هستند.

برخی از اعضای قدیمی استودیوهای یوبیسافت، Lucasarts، الکترونیک آرتز و دیزنی در استودیوی سازنده و توسعه‌دهنده این بازی شرکت کرده‌اند.

اپل همچنین سایر بازی‌هایی که به زودی به این پلتفرم اضافه می‌شوند از جمله  LEGO Star Wars: Castaways که اولین بازی اکشن ماجراجویی و اجتماعی مجموعه لگوی جنگ ستارگان است و NBA 2K22 Arcade Edition را معرفی کرده است.

اپل همچنین یک تریلر نمایشی برای مجموعه اصلی اپل تی وی پلاس Fraggle Rock: Back to the Rock را منتشر کرد. همه قسمت‌های اصلی Fraggle Rock TV در استریم اپل تی وی پلاس در ماه مه ۲۰۲۰ قابل دسترسی شدند تا برای راه‌اندازی مجدد در ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ آماده عرضه شوند.

بازی Disney Melee Mania در سبک بتل رویال ساخته شده و بسیار شبیه بازی دیگر اپل آرکید با عنوان Butter Royale است که هر دو در یک استودیو ساخته شده‌اند. این بازی در ماه دسامبر منتشر می‌شود و کاربرانی که اشتراک اپل آرکید را دارند، می‌توانند در این بازی جذاب شرکت کنند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420