لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

موج اعتراض‌ کاربران علیه Defenitive Edition بازی جی‌تی‌ای

موج اعتراض‌ کاربران علیه Defenitive Edition بازی جی‌تی‌ای

نسخه Defenitive Edition بازی جی‌تی‌ای به تازگی عرضه شده و حالا بسیاری از کاربران پی‌سی و کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن از کیفیت و امکانات آن ناراضی هستند. کاربران تست کننده این بازی اعلام کرده‌اند که راک‌استار به معنای واقعی کلمه این بازی را «سرهم‌بندی» کرده است.

در مدت کوتاهی پس از عرضه این بازی، نسخه پی‌سی آن از دسترس خارج شد و همین موضوع موجی از نارضایتی‌ها را با خود همراه کرد. در عین حال مشخص شده که این بازی دارای مشکلات فنی بسیار زیادی است که نمی‌توان از آن‌ها گذشت کرد.

نسخه ریمستر بازی جی‌تی‌ای سن آندرس در نگاه اول در Defenitive Edition با کیفیت بهتری همراه است، اما پس از مدتی بازی کاربران متوجه می‌شوند که این نسخه پر از باگ و گلیچ‌های متعدد و بی‌منظق است. ترافیک شهر در این نسخه بسیار مصنوعی است و از طرف دیگر ابر و مه از آسمان شهر حذف شده است؛ این موضوعات زمانی معلوم می‌شود که از آسمان به شهر نگاه شود که به شدت زننده است.

بسیاری از افکت‌های بازی، نظیر شنا کردن در آب دریا و موارد دیگر علاوه بر اینکه کیفیت بسیار پایینی دارند، در نسخه Defenitive Edition با باگ‌های عجیب و غریب نیز همراه شده است. برخی از کاربران همین باگ‌های عجیب و غریب را با زمان اولیه عرضه سایبرپانک ۲۰۷۷ مقایسه کرده‌اند و اعلام کرده‌آند که نسخه Defenitive Edition حتی از آخرین اثر سی‌دی‌پراجکت رد هم بدتر است. بسیاری از کاربران ویدیوهای گلیچ و باگ Defenitive Edition را در یوتیوب به اشتراک گذاشته‌اند و همین موضوع نیز به موج اعتراض‌های کاربران دامن بیشتری زده است.

تمامی این اعتراض‌ها در حالی مطرح می‌شود که بسیاری از گیمرها و طرفداران فرانچیز جی‌تی‌ای نزدیک به هشت سال است که منتظر عرضه نسخه جدید این بازی هستند و راک استار به درخواست هیچ یک از این درخواست‌ّها تا به امروز اهمیت نداده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420