لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی Forza Horizon 5 از مرز ۳ میلیون بازیکن عبور کرد

بازی Forza Horizon 5 از مرز ۳ میلیون بازیکن عبور کرد

بازی Forza Horizon 5 که از نوع بازی‌های مسابقه‌ای دنیای آزاد است، در همان ابتدای انتشار خود تمام تحسین‌ها را به سوی خود جذب کرده است.

طی روز گذشته به لطف بازیکنانی که نسخه Premium Edition را خریده بودند، تعداد بازیکنان از مرز یک میلیون نفر عبور کرد.

اکنون بازی Forza Horizon 5 به طور رسمی در سرتاسر جهان منتشر شده، تعداد بازیکنان آن به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است.

بنابر فهرستی که از همه بازیکنان این بازی Hall of Fame Leaderboards نشان داده شده، این بازی در اولین روز انتشار خود، بیش از سه میلیون بازیکن داشته است.

این یک موفقیت بسیار مهم برای توسعه‌دهندگان این بازی است و مهم نیست دیگران چگونه به این موضوع واکنش نشان می‌دهند؛  به هر حال این بازی با سرعت زیادی به رشد و موفقیت خود ادامه می‌دهد. این بازی از طریق ایکس باکس گیم‌پس قابل دسترسی بوده و در کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس و پلی استیشن قابل اجرا است.

بازی Forza Horizon 5، بدون شک یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای است که تاکنون شناخته شده و امتیاز 10/10 را در بسیاری از وب‌سایت‌های تحلیلی به خود اختصاص داده است. کیفیت نمایش این بازی بسیار خیره‌کننده و با برد و طبیعت متنوعی که دارد، تجربه چشمگیری ایجاد کرده است.

Playground Games توسعه‌دهنده این بازی، نزدیک به یک دهه است که فرمول مسابقه دنیای آزاد را به خوبی پیاده‌سازی کرده و با انتشار بازی جدید، موفقیت خود را چند برابر کرده است.

از انتشار نسخه چهارم این بازی تقریبا سه سال گذشته و استودیوی توسعه‌دهنده آن، نسخه پنجم این بازی محبوب را منتشر کرده است.

نقشه این مسابقه رانندگی پر از هیجان و لذت‌ است که در کشور مکزیک طراحی شده  و دارای گرافیک بالا، جلوه‌های بصری و افکت‌های بسیار جذاب و زیبایی است که آن را به دنیای واقعی نزدیک کرده است.

برخلاف سایر بازی‌های سبک  ماشین‌سواری که تمرکز کمتری بر داستان دارند، در این بازی شخصیت‌ها و داستان طوری طراحی شده‌اند که گوش کردن و توجه به سخنان آن‌ها، انگیزه‌ای قوی برای ادامه بازی و مسابقه ایجاد می‌کند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373