لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس اشتراکی و پولی اینستاگرام به زودی راه‌اندازی می‌شود

سرویس اشتراکی و پولی اینستاگرام به زودی راه‌اندازی می‌شود

سرویس اشتراکی و پولی اینستاگرام ایده جدیدی است که در حال راه‌اندازی برای کاربران این پلتفرم است که به آن‌ها اجازه می‌‌دهد برای استفاده از محتوای انحصاری، به تولیدکنندگان محتوا پول پرداخت کنند.

فهرست‌های اخیر اپ استور نشان می‌دهد که اشتراک درون برنامه‌ای در اینستاگرام در حال راه‌اندازی است که به کاربران اجازه می‌دهد برای محتوای انحصاری تولید کننده دلخواه خود، پول پرداخت کنند، زیرا این پلتفرم به دنبال راه‌هایی برای ایجاد کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا است و درآمدی است که برپایه تبلیغات صرف نباشد.

در ماه مه امسال، Adam Mosseri مدیر اینستاگرام در مصاحبه‌ای با وب‌سایت The Information گفت که این پلتفرم اید‌ه «سرویس‌های اشتراکی» را آماده کرده تا راهی برای تسهیل روابط مالی میان مخاطبین با تولیدکننده محتوای مورد علاقه آن‌ها ایجاد کند.

او ادامه داد که وقتی در یک محتوای متمایز و انحصاری در اینستاگرام عضو می‌شوید، کاربران به عنوان یکی از طرفداران تولیدکننده محتوا می‌توانند تجربه‌ای فراتر از تجربه کنونی که مبتنی بر تبلیغات است را تجربه کنند.

اکنون به نظر می‌رسد اینستاگرام در حال آماده شدن برای عملی کردن جاه‌طلبی‌های خود است. بنابر گزارشی از وب‌سایت TechCrunch، فهرست اپ استور اینستاگرام اخیرا اشتراک‌های درون برنامه‌ای جدیدی را نشان داده که ابتدا توسط وب‌سایت Sensor Tower نیز مشاهده شده بود.

خریدهای درون برنامه‌ای جدید با قیمت 0.99 و 4.99 دلار به عنوان «اشتراک‌های اینستاگرام» فهرست شده‌اند. تا پیش از این، فقط Instagram Badge به عنوان خرید درون برنامه‌ای فهرست شده بود.

اشتراک اینستاگرام به زودی راه‌اندازری می‌شود

در عمل، اشتراک جدید به کاربران اجازه می‌دهد که به تولید کننده محتوای مورد علاقه خود برای ایجاد محتوای انحصاری در اینستاگرام پول پرداخت کنند که توسط کاربرانی که پرداخت نکرده‌اند، مشاهده نمی‌شود.

بنابر اسکرین‌شات‌های منتشر شده توسط Alessandro Paluzzi که نسخه‌های اخیر اینستاگرام را با مهندسی معکوس کدگشایی کرده، یک اشتراک شامل Member Badge است که به مشترکان یک نشان ویژه در کنار نام کاربری و محتوای انحصاری اعطا می‌کند.

اشتراک‌ها فقط یکی از ویژگی‌های متعدد اینستاگرام هستند که برای توسعه فرصت‌های کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا در این پلتفرم ارائه می‌شود. اینستاگرام در حال کار کردن بر Exclusive Stories است که به فالورهایی که پول پرداخت کنند امکان دسترسی به استوری‌های انحصاری را نیز می‌دهد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت