لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی‌های موبایل نتفلیکس در اپ استور عرضه می‌شوند

بازی‌های موبایل نتفلیکس در اپ استور عرضه می‌شوند

گزارش منتشر شده از مارک گورمن در خبرنامه Power On حاکی از این است که بازی‌های موبایلی نتفلیکس به زودی در اپ استور پلتفرم آی او اس منتشر خواهد شد.

توسعه‌دهنده‌ای به نام استیو موزر، بعد از کشف کدی در اپلیکیشن نتفلیکس، اطلاعاتی را با خبرگزاری بلومبرگ به اشتراک گذاشته و به راهکاری جالب برای دور زدن قوانین اپل در اپ استور اشاره کرده است.

پیش بینی شده بازی‌های نتفلیکس در اپ استور منتشر خواهد شد و هر کدام از بازی‌ها در اپلیکیشن اصلی نیاز به دانلود جداگانه دارد. گفتنی است که این سرویس روی اندروید موجود بوده و از سیستم مشابه‌ای برای دانلود بازی‌ها استفاده می‌کند.

در پلتفرم اندروید یک تب اختصاصی برای بازی‌ها در اپلیکیشن نتفلیکس وجود دارد، هنگامی که روی یک بازی کلیک شود، گوگل پلی باز شده و از کاربر برای دانلود اپلیکیشن سوال می‌پرسد، سپس کاربر برای دسترسی به بازی، فقط باید وارد اکانت نتفلیکس خود شود.

احتمالا همین روش برای دانلود بازی‌های نتفلیکس  در آی او اس نیز اجرا خواهد شد و با وجود اینکه هیچ‌یک از قوانین اپ استور را زیر پا نمی‌گذارد ولی روش ایده‌آلی به نظر نمی‌رسد؛ زیرا ممکن است اپل از نشان دادن تب بازی‌ها در اندروید توسط نتفلیکس جلوگیری کند.

سایر سرویس‌های اشتراکی مثل  Setapp با همین روش مشابه کار می‌کنند. Setapp یک سرویس اشتراکی برای اپلیکیشن‌های مک است که سال گذشته برای اپلیکیشن‌‌های آی او اس اضافه شد. این سرویس از کاربر می‌خواهد که اپلیکیشن مورد نظر خود را از اپ استور دانلود کند و سپس کد QR که به عنوان بخشی از اشتراک دریافت کرده، اسکن کند. این کد اپلیکیشن را راه‌اندازی و اشتراک کاربر را تایید می‌کند.

نتفلیکس به کاربر می‌گوید به جای اسکن یک کد، می‌تواند به راحتی و به صورت دستی با یک اکانت وارد سیستم شود.

هنوز معلوم نشده که نتفلیکس چه وقت می‌خواهد سرویس بازی‌ خود را روی پلتفرم آی او اس و آیپد او اس راه‌اندازی کند؛ ولی باید دید که استقبال از آن چگونه خواهد بود. این شرکت از طریق توییتر عرضه این سرویس را در آیفون و آیپد تایید کرده است.

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420